  • 31. Data: 2013-10-17 18:34:08
    Temat: Re: Zablokowany rower
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 października 2013 18:25:41 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Bo potwierdzi�, �e wg niego TAK STANOWI PRAWO (dok�adny cytat)
    Pokolenie gadu-gadu;)
    Jak emotikona nie ma to problem sie robi.

  • 32. Data: 2013-10-17 18:37:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.10.2013 18:34, Kris pisze:

    > Pokolenie gadu-gadu;)
    > Jak emotikona nie ma to problem sie robi.

    Są idioci, którzy takie bzdury piszą zupełnie serio.

    Często mają też problemy z poprawnym pisaniem, więc wszystko świadczyło
    przeciwko tobie ;->

  • 33. Data: 2013-10-17 18:50:43
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 17.10.2013 14:24, f...@g...com wrote:

    > Postanowiłem go schować do piwnicy bo w końcu mam na to miejsce. To był rower który
    kupiłem i miałem zamiar odrestaurować, ale w międzyczasie kupiłem dwa inne których
    odrestaurowanie zajęło mi kilka miesięcy, więc tamten stał i czekał na swoją kolej,
    tam jest zadaszenie, więc na słońce jak i kąpiel w deszczu nie miał za bardzo szans
    :)

    > Zadzwoniłem na policję, dyżurny stwierdził, że w ciągu 30 min przyjedzie patrol i
    sprawdzi czy rower nie widnieje jako zaginiony, jeśli nie, to niestety nic nie mogą
    zrobić.

    Odcinasz zabezpiecznie, oddajesz rower do biura rzeczy znalezionych

    Swoj odpinasz i juz.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 34. Data: 2013-10-17 18:52:42
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 17.10.2013 14:59, Kris wrote:
    > TAK STANOWI PRAWO

    JAlsli chodzi o prawo to znalezc tego co zablokowal rower przedpiscy i
    oskarzyc go z faktu tego, ze nasz watkotworca zostal postawiony w
    sytuacji niekorzystnego rozporzadzania swoim mieniem.

  • 35. Data: 2013-10-17 22:24:57
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > TAK STANOWI PRAWO

    Chyba to, które sam sobie wymyśliłeś :)
    Wobec tego co napisałeś, jezeli przywiążę sznurkiem swoje auto do
    twojego to ty masz mi je pilnować i stajesz się automatycznie
    współwłaścicielem mojego samochodu?
    A jak mój pies się sczepi z psem sąsiada to ja mam prawo do połowy psa
    sąsiada? :)
    Jesteś przezabawny.

  • 36. Data: 2013-10-17 22:31:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 października 2013 22:24:57 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Jesteďż˝ przezabawny.

    Następny;)

  • 37. Data: 2013-10-17 22:37:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Bo emotikonu zabrakło?

    Nie, bo nie brzmiało jak ironia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 38. Data: 2013-10-17 23:44:28
    Od: "Felix" <u...@v...net>

    wiadomości news:l3onkh$9tr$1@node1.news.atman.pl...

    > Podaj podstawę prawną tej twojej idiotycznej teorii o narzuceniu w taki
    > sposób współwłasności.

    Można podjechać fiatem 126 do jakiejś fury, związać sznurkiem klamki i już!
    Współwasność!
    Skąd się biorą takie Krisy?
    :))

    Felix

  • 39. Data: 2013-10-18 08:26:02
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-10-17 18:52, hikikomorisan pisze:
    > JAlsli chodzi o prawo to znalezc tego co zablokowal rower przedpiscy i
    > oskarzyc go z faktu tego, ze nasz watkotworca zostal postawiony w
    > sytuacji niekorzystnego rozporzadzania swoim mieniem.
    I jeszcze zażądać odszkodowania za utratę dochodów. Przecież ten rower
    miał na siebie zarabiać! :->

    Maciek

  • 40. Data: 2013-10-18 08:28:35
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-10-17 15:00, Budzik pisze:
    > Albo przetnij barierkę i potem z powrotem zaspawaj.
    Założę się, że w tym przypadku barierka stanowi integralny element
    ściany nośnej budynku, więc nie można jej przeciąć bez groźby katastrofy
    budowlanej ;-)

    Maciek