  • 81. Data: 2011-02-11 19:30:38
    Temat: Re: Za alimenty prawo jazdy?
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    news:ij3ckn$nld$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > teraz tez mozesz sobie cos wywalczyc, tylko ze tak jak i wtedy musisz byc tym
    > co prowadzi, a nie prowadzona masa, ba, teraz masz o wiele prosciej, nie
    > musisz prowadzic masy, wystarczy ze poprowadzisz samego siebie

    Dokładnie sprzed stanu wojennego wszyscy reformowaliśmy Polskę i
    ujawnialiśmy wszelkie przekrety władzy. Pamiętam dokładnie cały tunel Dworaca
    Głównego oblepiony ulotkami Tymczasowej Komisji Koordynacyjnej NSZZ
    Solidarność, gdzie godzinami w osłupieniu czytałem przekręty i afery
    nagłaśniane przez poszczególne komórki działaczy Solidarności. Na rynku nagle
    zaczęły sie ukazywać towary najwyższej jakości i technologicznie, o jakich się
    wcześniej Polakom nie śniło... I dlatego Geremek zainspirował wprowadzenie stanu
    wojennego, bo reżimowi wyrywała się władza spod kontroli...

    Teraz władza też wysyła co gdzie chce, polskie wojska do Afganistanu i
    marnotrawi miliardy naszych podatków..., a my nawet nie mamy na to żadnego
    wpływu...

    Musimy też tak jak Egipcjanie obalić system. Musimy tez wyjść na ulicę i obalić
    system w Polsce, ale u władzy nie powinien
    pozostać nikt, kto od 1989 roku mieszał we polityce i miał cokolwiek wspólnego z
    układem okrągłego stołu...

    Naród powinien się zjednoczyć i sam od nowa zorganizować. Polska powinna wrócić
    do stanu sprzed stanu wojennego...

    boukun

  • 82. Data: 2011-02-11 19:31:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jotte

    > Gdy gość będzie żył i mieszkał z żoną - matką swego dziecka - jako
    > bezrobotny, korzystający z jej łaskawego chleba, to wszystko OK. Rodzina
    > niby.
    > Ale jeśli się np. rozwiedzie, to mu zasądzą alimenty nie biorąc pod
    > uwagę czy stracił pracę, czy ma kasę itd. Po***ny kraj...

    Niestety, ale próżno szukać logiki czy konsekwencji w naszym
    prawodawstwie...

  • 83. Data: 2011-02-11 19:33:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin mvoicem

    > Czy każdy właściciel sprzętu będzie na tyle zorganizowany i obczajony w
    > przepisach, żeby na czas złożyć taki sprzeciw?
    >
    > Poza tym, czy jeżeli ktoś kto użycza sprzętu dłużnikowi, będzie musiał
    > raz za razem składać taki sprzeciw, to czy mu się to po chwili nie
    > znudzi i nie przestanie po prostu użyczać dłużnikowi?

    Czyli nie wystarczy Ci już zabieranie prawka alimenciarzowi (co żadnego
    związku z alimentami nie ma i jest w zasadzie niczym więcej jak
    nękaniem), ale chciałbyś nękać także postronne osoby?

  • 84. Data: 2011-02-11 19:45:10
    Od: "ML" <o...@g...pl>

    to <t...@a...xyz> napisał(a):

    > Czyli nie wystarczy Ci już zabieranie prawka alimenciarzowi (co żadnego
    > związku z alimentami nie ma i jest w zasadzie niczym więcej jak
    > nękaniem),

    Zastanów się, dlaczego za przejechanie samochodem na czerwonym świetle grozi
    grzywna? Przecież ten czyn nie ma nic wspólnego z pieniędzmi. To też jest nękanie?
    Tak już jest, że kara za przestępstwo / wykroczenie, żeby była skuteczna, musi
    być choć trochę uciążliwa.

  • 85. Data: 2011-02-11 19:46:36
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11.02.2011 20:33), to wrote:
    > begin mvoicem

    > Czyli nie wystarczy Ci już zabieranie prawka alimenciarzowi (co żadnego
    > związku z alimentami nie ma i jest w zasadzie niczym więcej jak
    > nękaniem),

    Powyższe sugeruje że jestem zwolennikiem zabierania PJ, kiedy to
    oczywiście (kilka postów wcześniej pisałem na ten tamat) jest nieprawdą.

    > ale chciałbyś nękać także postronne osoby?

    Nie tyle chciałbym, co takie są fakty - przecież "od zawsze" tak jest,
    że jeżeli ktoś jest notorycznym dłużnikiem, z komornikiem na karku, to
    niebezpiecznie jest mu cokolwiek pożyczać, bo możliwe jest że będzie
    trzeba to wyszarpywać komornikowi.

    Nie wiem czy to dobre czy nie (ma to pewien sens), ale takie są fakty.

    p. m.

  • 86. Data: 2011-02-11 19:56:59
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Niestety, ale próżno szukać logiki czy konsekwencji w naszym
    > prawodawstwie...
    To ja nie szukam.

    --
    Jotte

  • 87. Data: 2011-02-11 20:45:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin ML

    > Zastanów się, dlaczego za przejechanie samochodem na czerwonym świetle
    > grozi grzywna? Przecież ten czyn nie ma nic wspólnego z pieniędzmi. To
    > też jest nękanie?

    Ty tak poważnie?

  • 88. Data: 2011-02-12 01:51:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin boukun

    > Polska powinna wrócić do stanu sprzed stanu wojennego...

    Od dawna tak masz?

  • 89. Data: 2011-02-12 07:18:23
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    Użytkownik "Papu Smurf" napisał w wiadomości grup
    ,po drógie jeśli ojciec nie ma pieniędzy na alimenty to,...

    ...się dziecko wychowuje na analfabetę. Jesteś tego przykładem.

  • 90. Data: 2011-02-12 07:23:39
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-02-12 08:18, Nostradamus pisze:
    > Użytkownik "Papu Smurf" napisał w wiadomości grup
    > ,po drógie jeśli ojciec nie ma pieniędzy na alimenty to,...
    >
    > ...się dziecko wychowuje na analfabetę. Jesteś tego przykładem.

    Daj spokój, to troll. Ma taką manierę pisania nieortograficznego. Pozuje
    na Korwina, ale brakuje mu tak z 12 klas i jakieś 70 pktów IQ.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.