    Date: Fri, 11 Feb 2011 20:46:36 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Za alimenty prawo jazdy?

    (11.02.2011 20:33), to wrote:
    > begin mvoicem

    > Czyli nie wystarczy Ci już zabieranie prawka alimenciarzowi (co żadnego
    > związku z alimentami nie ma i jest w zasadzie niczym więcej jak
    > nękaniem),

    Powyższe sugeruje że jestem zwolennikiem zabierania PJ, kiedy to
    oczywiście (kilka postów wcześniej pisałem na ten tamat) jest nieprawdą.

    > ale chciałbyś nękać także postronne osoby?

    Nie tyle chciałbym, co takie są fakty - przecież "od zawsze" tak jest,
    że jeżeli ktoś jest notorycznym dłużnikiem, z komornikiem na karku, to
    niebezpiecznie jest mu cokolwiek pożyczać, bo możliwe jest że będzie
    trzeba to wyszarpywać komornikowi.

    Nie wiem czy to dobre czy nie (ma to pewien sens), ale takie są fakty.

    p. m.