  • Data: 2006-08-15 12:44:50
    Temat: Za 3 dni rozprawa ,mój adwokat na urlopie.Co mogę zrobić ?
    Od: "w...@p...op" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Za trzy dni mam ważna rozprawę .Mój adwokat który zawsze prowadził moje
    sprawy wyjechał na urlop,nie wiedząc oczywiście że sprawa będzie w czasie
    jego nieobecności.Nie moge siez nim skontaktowac w zaden sposób.
    Co mam zrobic ,lub co moge zrobic?
    Czy mam pójśc na rozprawę i powiedziec osobiście?czy złożyć w kancelarii
    podawczej pismo?
    Mój adwokat nie złożył w tej sprawie swojego pełnomocnictwa więc nie wiem jak
    sąd podejdzie do tej sprawy?
    Prośże o porady,co robiććć

    pozdrawiam anna