  • Data: 2006-08-15 16:59:03
    Temat: Re: Za 3 dni rozprawa ,mój adwokat na urlopie.Co mogę zrobić ?
    Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Sąd nie odroczy. Na pewno pan mecenas ma jakiś współpracowników albo
    > aplikantów, którzy być może nie są na urlopie. A jak nie ma, to nie jest
    > jedynym adwokatem czy radcą w Polsce.
    > Poza tym zawsze można się reprezentować samemu.
    > Marcin.

    Dziekuję ,rozumię.
    Reprezentowanie sie samemu oczywiście bedzie jedynym wyjściem.Natomiast w dokumentach

    zawartych jest dużo róznych szczegułów prawnych9art. z kodeksów itp.) dla mnie nie
    zrozumiałych.Wiadomo że druga strona bdzie to wykorzystywać.
    Oczywiście ze sa inne kancelarie,ale żadna nie zna spraw od początku.Mecenas który
    miał mnie reprezentowac był juz wielokrotnie wprowadzony w zagadnienia tej sprawy.

    pozdrawiam