  • Data: 2005-06-14 09:50:25
    Temat: ZUS zaleg ksł + %
    Od: q...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Głupio się przyznać do błędu ale mam problem z ZUSem (a... raczej odwrotnie).
    Mam do spłaty zalegle składki po fatalnej wtopie ze spółkącywilną. Nie będę
    rozwijał moze tematu. Mam pytanie do osób doświadczonych w kontaktach z ZUSem.
    Czy istnieje możliwość jakiejkolwiek ugody z ZUSem odnoście zaniechania
    odsetek? (Już nawet nie samych składek a odsetek których jest drugie tyle).
    Jak z nimi rozmawiać w tej sprawie itp.? BArdzo proszę o pomoc.

    Pzodrawiam.