  • Data: 2003-02-13 07:14:40
    Temat: ZUS odwołanie.
    Od: "eMZet" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych grupowiczów.

    Niestety nie ma grupy pl.soc.zus ( a może szkoda ), więc piszę pytanie
    tutaj.

    Czy jeżeli zostało przyznane odszkodowanie przez ZUS ( wypadek przy pracy 10
    % uszczerbku na zdrowiu )
    to czy przed odwołaniem się od decyzji o wysokości uszczerbku można pobrać
    piniądze ( odszkodowanie )
    czy ich w żadnym wypadku nie "ruszać" ???

    Chodzi o to czy pobranie pieniędzy będzie aprobatą wysokości odszkodowania i
    odstąpieniem od dalszych rozszczeń w stosunku do ZUSu.

    Mam zamiar się odwołać i nie wiem co mam zrobić.

    Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam eMZet.