  • 1. Data: 2002-07-11 21:44:31
    Temat: ZUS - kapitał początkowy
    Od: "m" <...@...c>

    Witam wszystkich
    Czy ktoś z grupowiczów ma doświadczenia w walce z ZUSem (w zasadzie raczej z
    bzdurną ustawą o emeryturach i rentach) odnośnie sposobu naliczenia wskaźnik
    a wysokości podstawy wymiaru kapitału początkowego? Wskaźnik ten liczony jes
    t bez sensu, z uwzględnieniem zarobków rocznych w stosunku do średnich zarob
    ków ogłoszonych w danym roku. Problem w tym, że zacząłem pracować w czwartym
    kwartale 1996 i mam za ten rok niską średnią która obniża mi średnią ogólną
    wskaźnika. Stąd moje pytanie i prośba o podzielenie się ewentualnymi doświad
    czeniami

    Pozdrawiam
    Marcin