  • Data: 2005-04-29 12:59:18
    Temat: ZUS i składki OFE
    Od: "AdamCx" <k...@z...dznz.pi> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!!!
    Moze ktos z Grupowiczow rozwiazal problem z przelewaniem skladek przez ZUS
    do OFE. W moim przypadku po wyslaniu pisma z zapytaniem dlaczego nie sa
    przelewane skladki dostalem odpowiedz, ze w ZUS'ie moje dane figuruja na
    dwoch kontach i skladki zostana przelane po konsolidacji tych kont - na obu
    kontach dane sa identyczne tylko na jednym nie ma podanego mojego NIP'u (a
    dwa konta powstaly w nastepujacy sposob - pierwsze oczywiscie zostalo
    zalozone gdy zaczalem pracowac a drugie uprzejmie zalozylo mi Wojsko Polskie
    jak zostalem wcielony do armii).
    Oczywiscie nie wiadomo czy proces konsolidacji kont jest przez ZUS
    przeprowadzany czy tylko w ten sposob zbywaja klienta. Czy moze komus udalo
    sie w jakis sposob dokonac "cudu" i spowodowac przelanie skladek na OFE?
    Co mi pozostaje robic w tym przypadku? Nekac ZUS pismami, skargami itp.?