  • Data: 2004-09-14 06:10:28
    Temat: ZAKAZ uzywania przenosnego radia !
    Od: "Adam L." <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Użytkownik "Adam L." <n...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:chs126$dhc$1@news.onet.pl...
    > Witam!
    > Na stronie http://www.krrit.gov.pl/stronykrrit/akcjainfo.htm
    > w punkcie 23 jest odpowiedz:
    > "...Tylko za odbiorniki rtv używane w tym samym gospodarstwie domowym lub
    we
    > własnym samochodzie
    > uiszcza się jedną opłatę; radiową lub radiowo-telewizyjną, niezależnie od
    > ich liczby."
    >
    > czyli jeśli chciałbym pospacerować z przenośnym radiem
    > po okolicy (poza swoją posesją) albo wyjść za drzwi swojego mieszkania
> [...]

    Czy nikt nie zauważył, że wg KRRiT obowiązuje _ZAKAZ_ wyjścia ze swoim
    radyjkiem
    na bateria (może być nawet wyłączone, ale jeśli ma włożone baterie - czyli
    "gotowe do
    użycia") poza swoje mieszkanie/posesję jeśli nie opłaciłeś _dodatkowego_
    abonamentu.
    A wg pkuntu 16 na podanej powyżej stronie www:
    <<..Natomiast w Art. 4 pkt. 8 stwierdza że "odbiornikiem radiofonicznym albo
    telewizyjnym
    jest urządzenie techniczne dostosowane do odbioru programu" - więc również
    komputer, magnetowid itp >>

    czyli także walkman z wbudownym radiem, wszelkie małe radyjka dołączane
    czasem do różnych
    czasopism, telefon komórkowy z radiem itd.

    Pozdrawiam
    Adam