  • 1. Data: 2013-04-15 15:08:08
    Temat: Z czego skorzystać: reklamacja czy niezgodność towaru z umową?
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    Zakupiłem zimowe buty:
    http://www.ambraobuwie.pl/shop/product/2/61/727/Trap
    er/AS-SD62612R

    Buty zakupiłem 21.11.2012, za cenę 109zł w salonie na Grójeckiej w
    Warszawie, nie były na promocji. Były pełnowartościowym produktem.
    Posiadam paragon i oryginalne pudełko od nich.

    Po zimie normalnej eksploatacji w obydwu butach na podeszwach są
    pęknięcia i buty zbierają wodę. Poza tym przy piętach się rozkleiły.
    Poza tym nie ma żadnych innych usterek, ale buty już nie nadają się do
    użytku jako buty zimowe.
    Gwarancja na buty wygląda tak:
    http://imageshack.us/photo/my-images/268/ambragwaran
    cja.jpg/

    Co w takim przypadku zrobić? Interesowałby mnie albo zwrot pieniędzy
    albo wymiana na inne, podobne.
    Czy mogę się jeszcze powołać na niezgodność towaru z umową czy lepiej
    skorzystać z gwarancji? Co radzicie?

    --
    < TOMASZEK >
    granice Polski = granice absurdu

  • 2. Data: 2013-04-15 15:20:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-15 15:08, TOMASZEK pisze:
    > Czy mogę się jeszcze powołać na niezgodność towaru z umową czy lepiej
    > skorzystać z gwarancji? Co radzicie?

    Dostałeś gwarancję na buty? Wklej skan jej warunków, chętnie się dowiem.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-04-15 15:24:46
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-04-15 15:20, Liwiusz pisze:
    > Dostałeś gwarancję na buty? Wklej skan jej warunków, chętnie się dowiem.

    No przecież jest w drugim linku:

  • 4. Data: 2013-04-15 16:04:23
    Od: m <m...@g...com>

    On 04/15/2013 03:24 PM, TOMASZEK wrote:

    > No przecież jest w drugim linku:
    > http://imageshack.us/photo/my-images/268/ambragwaran
    cja.jpg/

    To jest tylko informacja jak możesz powołać się u nich na niezgodność
    towaru z umową. O gwarancji tam nic nie widzę.

    p. m.

  • 5. Data: 2013-04-15 16:44:49
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-04-15 16:04, m pisze:

    > To jest tylko informacja jak możesz powołać się u nich na niezgodność
    > towaru z umową. O gwarancji tam nic nie widzę.

    To nie mam nic innego:(

  • 6. Data: 2013-04-15 20:24:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    TOMASZEK wrote:
> [...]
    > albo wymiana na inne, podobne.
    > Czy mogę się jeszcze powołać na niezgodność towaru z umową czy lepiej

    od zakupu mineło mniej niż 6 miesięcy?

    jeśłi tak to reklamuj na podstawie niezgodności z umową.

    ale ja to czarno widzę...

    przeczytałem sobie warunki zakupu i reklamacji na ich stronie... może cie
    czekac ciężka droga po sądach.

    pomijam że buty sa z skóry ekologicznej więc ich wytrzymałość jest traczej
    marna

    warto zauważyć że nie mamy noigdzie żadnej obiektnicy ile te budty powinny
    wytrzymać (brak gwarancji)