  • 61. Data: 2009-11-17 14:21:25
    Temat: Re: Xbox360, problem banowania konsol a polskie realia...
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Goomich napisał(a):

    > Ale piszecie o licencji, czy haczeniu?

    O haczeniu ;)

    j.

  • 62. Data: 2009-11-17 14:24:14
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    januszek <j...@p...irc.pl> naskrobał/a w

    > O haczeniu ;)

    A to przepraszam. :)

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 63. Data: 2009-11-17 15:37:25
    Od: "Papa Smurpfs" <P...@h...eu>

    Órzytkownik "januszek" napisał:
    > Ale co to za kopia jak nie dziala?
    > Gdyby to byla *kopia* to powinna dzialac ;)

    ale jego zakupiona kopia działa, dziwi mnie tylko to że kopie nazywa się
    orginałami, przecież to bzdura, tylko producent ma oryginał, czy to jest
    programy, czy figurmi niepokalanej odlewane w gipise to są wszystko kopie,
    kture producent sprzedaje, więc klient robi sobie kopię z kopi, po to żeby w
    razie uszkodzenia nośnika mieć możliwość dalszego korzystania, albo po to
    żeby obejść pirackie praktyki producentów oprogramowania, jakimi są jakieś
    hujowe zabezpieczenia przed kopiowaniem i podobne!!!!

  • 64. Data: 2009-11-17 16:40:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Papa Smurpfs napisał(a):

    > hujowe zabezpieczenia przed kopiowaniem i podobne!!!!

    "Ch" Papo, "ch"...

    j.

  • 65. Data: 2009-11-17 17:24:34
    Od: Jacek <t...@g...com>

    On 17 Lis, 05:13, "doom3" <d...@o...pl> wrote:
    > Postaram sie jutro wystosowac email do MS celem zajecia przez nich
    > stanowiska w tej sprawie, jestem bardzo ciekawy argumentacji...

    Czekaj to oni ci dysk zablokowali? To na pewno dla twojego
    bezpieczeństwa, żeby tak przerobiona konsola nic Ci nie skasowała. Po
    prostu podłącz ten dysk do normalnej konsoli, wszystko powinno
    działać.
    http://ds6.ovh.org/drppl.html
    Dziobas RAR PLAYER - odtwarzacz filmów pobierający doskonale
    dopasowane napisy

  • 66. Data: 2009-11-17 17:52:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-11-17, Henry(k) <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

    > A na oprogramowanie wbudowane masz?

    Licencja nie ma tu raczej nic do rzeczy bo żadna w moim odczuciu nie ma
    szans aby dopuścić ingerowanie w egzemplarz utworu. To trochę tak jakby,
    któregoś dnia korzystając z otwartych drzwi przylazł do Ciebie muzyk
    zespołu A, którego masz płytę i zrobił Ci igłą dziurkę w tej płycie bo
    puściłeś ją przez okno jakiemus facetowi, którego nie znasz (wychodząc
    tym samym poza użytek dozwolony).

    --
    Marcin

  • 67. Data: 2009-11-17 21:39:04
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    > Czyli kupujesz dostep ekstra a nie razem z konsola?

    Tak jakby bo tutaj tez sa 2 poziomy jakby tej uslugi:

    SILVER - bezplatny, aczkolwiek pozwala tylko na przegladanie kontentu uslugi
    XBL (takie lizanie lizaka przez szybke)
    GOLD - platny, tutaj mozna robic juz wszystko (granie online, sciaganie dem,
    ogladanie filmow itp)

    > Wynika z tego, ze usluga swiadczona jest w USA a nie w Polsce.

    i... co z powyzszego wynika ? ;)

    > Polska nie jest na liscie krajow w ktorych usluga jest swiadczona. Wynika
    > z tego, ze userzy z Polski musza akceptowac prawo kraju w ktorym
    > korzystaja
    > z tej uslugi ;)

    Jak to musza ? Przeciez konsole kupuje spolonizowana z polskimi papierami i
    polska gwarancja.
    Usluga XBL powiedzmy, ze mnie srednio interesuje... ze wzdlegow chociazby na
    brak polonizacji.

    Aczkolwiek rozmawiamy o blokowaniu i dostepu do XBL jak i blodady dostepu do
    wlasnego dysku twardego.

    > No i? Polskie prawo pozwala na okreslenie warunkow gwarancji oraz okresla
    > uprawnienia konsumenckie. Nic ponadto. Zerknij np tu:
    > http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,7217555,Gdy_pe
    knie_ci_plytka_z_gra.html

    Ok, teoretycznie mozna wymienic, ale co z paragrafem pozwalajacym nam zrobic
    sobie "kopie bezpieczenstwa" ?

    > Masz na mysli, ze Polak, ktory wypali jointa w Holandii po powrocie do
    > kraju zostanie za to zatrzymany? Moim zdaniem tak nie jest.

    Zwolnij... jezeli mialbym maryske z holandii to moge ja legalnie wypalic w
    polsce ?

    Pozdro

    --
    doom3

  • 68. Data: 2009-11-17 21:41:46
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    > Piszac "udowodnienie" mialem na mysli konkrety a nie przypuszczenia.
    > Np w jaki sposob chcesz zdobyc taka opinie techniczna skoro nie masz
    > dostepu do zrodel oprogramowania wiec producent zawsze bedzie mial
    > wiecej argumentow etc. Prosty flash biosa plyty glownej potrafi ja
    > popsuc wiec czemu sie dziwisz, ze duzo bardziej zaawansowany hacking
    > konsoli potrafi uszkodzic jej wspolprace z twardym dyskiem?

    Tu oczywiscie masz racje, musze poszukac czarno na bialym kwestii blokowania
    HDD w nastepstwie uzywania "kopii bezpieczenstwa".

    --
    doom3

  • 69. Data: 2009-11-17 21:44:56
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    > Hmm... Wszystko sie da. To ze Ty nie potrafisz nie jest rownoznaczne z
    > tym,
    > ze sie nie da :)

    A kto potrafi ? Bo chyba tylko tlocznia :)

    > Nazywa sie to hackowaniem i o ile wiem, narusza obowiazujace w Polsce
    > prawo
    > karne.

    Ale juz chiptuning w samochodzie jest dozwolony ? Przeciez w takim przypadku
    jedyne co tracisz to gwarancje producenta samochodu.

    > Wydaje mi sie, ze nie mozesz uzasadniac lamania prawa karnego prawem do
    > wykonania kopii zapasowej nosnika wynikajace z zapisow prawa autorskiego
    > ;)

    Poprostu wydaje mi sie, ze przerobka niestety, ale jest wymagana, aby moc
    spelnic paragraf pozwalajacy na wykonanie "kopii bezpieczenstwa".

    > Czy w ten sposob uzasadnilbys np zabojstwo? Bo zamordowany nie chcial
    > oddac
    > Twojej kopii Halo 3 wiec jestes niewinny? ;P Pomysl chwile ;)

    Nie :)

    --
    doom3

  • 70. Data: 2009-11-17 21:48:23
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Papa Smurpfs" <P...@h...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > to żeby obejść pirackie praktyki producentów oprogramowania, jakimi są
    > jakieś hujowe zabezpieczenia przed kopiowaniem i podobne!!!!

    Kiedys bylo dosc glosno o tym, ze plyty na PC (jakas odmiana zabezpieczenia
    safedisc) z nowymi grami tak dlugo sie instalowaly ze mozna bylo spokojnie
    zjesc obiad i przed kolacja gra byla zainstlowana (wynik dzialania programu
    sprawdzajacego "oryginalnosc").

    Druga sprawa, ze aplikacja z takimi zabezpieczeniami byla o wiele mniej
    wydajna niz jej odpowiednik z tzw "crackiem" dodatkowo aplikacja z
    "crackiem: instalowala sie ok 50 razy szybciej.

    --
    doom3