  • 1. Data: 2005-05-13 09:28:08
    Temat: Wzor wniosku o nabycie spadku
    Od: "Mateusz" <m...@w...pl>

    Poszukuje wzoru wniosku o nabycie spadku ... przeszukalem google i archiwa i
    jedyne co znalazlem to to, ze ktos wysle takowy wzor komus na priv :). Jesli
    ktos z Was jest w posiadaniu interesujacego mnie wzoru i moglby mi go
    przeslac - bede ogromnie wdzieczny.

    --
    Mateusz

  • 2. Data: 2005-05-13 10:01:04
    Temat: Re: Wzor wniosku o nabycie spadku
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Mateusz napisał(a):
    > Poszukuje wzoru wniosku o nabycie spadku ... przeszukalem google

    tak? pierwsze trafienie po wpisaniu - wniosek o nabycie spadku zawiera
    taki wzór
    a drugie dokładną instrukcję co powinien zawierać

    KG

  • 3. Data: 2005-05-13 11:28:53
    Od: "Mateusz" <m...@w...pl>

    No coz ... czlowiek uczy sie na wlasnych bledach ... jak sie wpisze "wzor
    wniosku o nabycie spadku" to sie ta strona rzepy nie pojawia ... tak wiec
    dziekuje za podpowiedz :)