  • 1. Data: 2005-05-13 10:36:45
    Temat: +17 wrzesnia a prawo miedzynarodowe
    Od: "Mr Adzio" <h...@o...pl>

    Witam,

    przy okazji kontrolwersji wokol obchodow zwyciestwa nad Adolfem mam pytanie do
    specow od prawa miedzynarodowego (prawdopodobnie):
    DLACZEGO FRANCJA i ANGLIA NIE WYPOWIEDZIALY WOJNY ZSSR, KIEDY TEN NAPADL 17
    WRZESNIA NA ICH SOJUSZNIKA, CZYLI POLSKE?

    Pomijam kwestie natury politycznej i wojskowej. I przy okazji jeszcze jedno
    pytanko:

    GDYBY FRANCJA i ANGLIA WYPOWIEDZIALY WOJNE ZSRR, TO CO MUSIALBY ZROBIC, BY OD
    CZERWCA 19141 R. CCCP BYL ICH SOJUSZNIKIEM?

    Pozd.
    Mr Adzio
    www.media.prv.pl

  • 2. Data: 2005-05-13 11:27:47
    Temat: Re: +17 wrzesnia a prawo miedzynarodowe
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-05-13 12:36 Mr Adzio napisał(a):
> [...]
    > DLACZEGO FRANCJA i ANGLIA NIE WYPOWIEDZIALY WOJNY ZSSR, KIEDY TEN NAPADL 17
    > WRZESNIA NA ICH SOJUSZNIKA, CZYLI POLSKE?

    A czy w ogóle Polska się uznała za będącą w stanie wojny z ZSRR? Bo
    chyba nie.

    Podpisać wcześniej traktat pokojowy.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 3. Data: 2005-05-13 18:04:42
    Od: "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mr Adzio" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 17
    > WRZESNIA NA ICH SOJUSZNIKA, CZYLI POLSKE?

    To był sojusz obronny tylko na okoliczność niemieckiego ataku.

    pozdr
    AW