  • 1. Data: 2002-07-11 14:27:39
    Temat: Wzór umowy targetowej
    Od: "Marcin Pachla" <k...@w...pl>

    Witam
    Czy któryś z szanownych grupowiczów
    posiada, albo ma namiary na wzór umowy handlowej dotyczącej tragetów.
    Dokładnie chodzi mi o to, że sprzedaje komuś coś na określonym
    rabacie, ale jeżeli on przekroczy pewien próg obrotów (na przykład
    10000) to od nadwyżki dostaje o jeden procent wyższy rabat (na
    przykład fakturą korygującą).
    Acha - i ja mu sprzedaje trzy asortymenty - ale kupno jednego z nich -
    na więcej niż 40% nie dawało by mu prawa do bonusu rabatowego!!!
    Bardzo proszę o pomoc!!!

    Z pozdrowieniem
    Marcin Pachla k...@p...prv.pl
    "Niech kochają nas ci, co nas kochają.
    A tym, co nas nie kochają, niech Bóg odmieni serce.
    A jeśli nie odmieni ich serca, to niech im skręci kostkę,
    abyśmy ich poznali po kulawym chodzie" - toast irlandzki