  • 1. Data: 2007-11-19 14:22:00
    Temat: Wystawiona faktura - brak platnosci a odestki
    Od: "MIchal" <d...@g...pl>

    Witam!

    Wystawiona została faktura na usługę, termin płatności minął, juz kilka
    miesięcy temu,
    czy mam prawo naliczyć odesetki za nieopłaconą fakturę?

    Czy dłużnik ma obowiązek spłacenia faktury wraz z odsetkami, czy tylko samej
    faktury?

    czy jak opłaci fakturę mam prawo scigać go o odsetki?

    chodzi o usługę Telekomunikacjyna

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-11-19 14:24:02
    Temat: Re: Wystawiona faktura - brak platnosci a odestki
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    MIchal pisze:
    > Witam!
    >
    > Wystawiona została faktura na usługę, termin płatności minął, juz kilka
    > miesięcy temu,
    > czy mam prawo naliczyć odesetki za nieopłaconą fakturę?

    Tak, od dnia płatności, do dnia zapłaty. Odsetki ustawowe.

    > Czy dłużnik ma obowiązek spłacenia faktury wraz z odsetkami, czy tylko samej
    > faktury?

    Z odsetkami.

    > czy jak opłaci fakturę mam prawo scigać go o odsetki?

    Tak.

    > chodzi o usługę Telekomunikacjyna

    Nic nie szkodzi.

    --