  • 11. Data: 2008-07-01 20:25:19
    Temat: Re: Wysokośc alimentów
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Nie wiem czy jest tak,m jak piszesz, ale - jesli pol kawalerki mialoby
    > nalezec do niej, to ona tez powinna placic polowe raty za kawalerke.

    A to już zależy od tego kto tę kawalerkę kupował, czy przed ślubem czy po i
    kto wziął kredyt.

  • 12. Data: 2008-07-02 08:44:06
    Od: s...@w...pl

    > A to ju? zale?y od tego kto t? kawalerk? kupowa?, czy przed ?lubem czy po i
    > kto wzi?? kredyt.

    Mamy rozdzielnośc majątkową i kawalerkę kupiłem już na swoje konto.

  • 13. Data: 2008-07-02 14:51:40
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Mamy rozdzielnośc majątkową i kawalerkę kupiłem już na swoje konto.

    No to sytuacja jest czysta. Twoja kawalerka i twoje raty

  • 14. Data: 2008-07-03 20:57:12
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in news:g4d54q$ekb$1@news2.task.gda.pl:

    > a tak pozatym, to sa twoje dzieciaki, mi byloby wstyd wogole zadac takie
    > pytanie

    bez przesady, pytac wolno kazdemu

    poza tym to roznie bywa, sa rozne naduzycia i cwaniactwo - zdarza sie, ze
    kobiety wykorzystuja swa pozycje prawna, np. zyja z bogatym kochankiem i
    oplywaja w luksusy a odstawiony na boczny tor eks-maz ledwo wiaze koniec z
    koncem i jeszcze musi doplacac do czyichs "wakacji w raju"

    czasami kobiety potrafia sie zachowac naprawde paskudnie i bezwzglednie!

    --
    Y?

  • 15. Data: 2008-07-03 21:01:30
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    samotna81 <l...@w...pl> wrote in news:cc1c5026-b5fa-4412-9560-
    f...@2...googlegroups.com:

    > Uwazam ze w takich sytuacjach nie trzeba się
    > zamartwiac o pogorszenie swojej sytuacji materialnej tylko myslec i
    > lozyc na dzieci w miarę mozliwosci jak najwięcej. By nigdy niczego im
    > nie zabraklo.

    a w razie potrzeby sprzedac swe wlasne narzady do przeszepow

    w koncu to jego WLASNE dzieci!

    i nic ich nie powinno obchodzic co sie stanie z ich ojcem - zreszta najlepiej
    jakby zakazac mu widywac sie z nimi i kontaktowac WOGOLE, pozwolic zapomiec -
    tylko zostawic nr konta bankowego i komornika

    taki eks-maz juz sie nie liczy! juz jest tylko zwyklym smieciem i materialem
    na KOMPOST

    --
    Y?

  • 16. Data: 2008-07-04 05:09:44
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Yyy" <y...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > czasami kobiety potrafia sie zachowac naprawde paskudnie i bezwzglednie!

    wiem jakie potrafia byc, bo wiem jak zalatwila zona mojego kumpla, ale w tym
    przypadku sam pytajacy opisal to niekorzystnie dla siebie :)

  • 17. Data: 2008-07-05 20:06:12
    Od: samotna81 <l...@w...pl>

    > a w razie potrzeby sprzedac swe wlasne narzady do przeszepow
    > w koncu to jego WLASNE dzieci!

    No cóż jeśli te narządy miały by być na dzieci i im uratować życie, to
    oczywiste...

    > i nic ich nie powinno obchodzic co sie stanie z ich ojcem

    Ja nigdzie tak nie napisałam i nie uważam

    - zreszta najlepiej
    > jakby zakazac mu widywac sie z nimi i kontaktowac WOGOLE, pozwolic zapomiec

    a tym bardziej jestem za tym by ojciec czy matka w zależności kogo nie
    ma z dzieciakami, spędzało czasu jak najwięcej.

    > tylko zostawic nr konta bankowego i komornika

    Jeśli dwoje ludzi się rozstaje a są dzieci, to powinni wszystko robić
    pod te dzieci, jeśli jedno z rodziców zajmuję się dziećmi to drugie
    powinno zapieprzać na ich utrzymanie, bez względu czy alimenty płaci
    ojciec czy matka, bo to obowiązek nie tylko moralny ale i prawny.
    Jeśli w tym przypadku to matka "ma" dzieci to powinna "siedzieć" w
    domu i w pełni poświecić swój czas na wychowanie tych szkrabów tym
    bardziej że są to dzieci malutkie, a ojciec powinien łożyć na ile Go
    stać. Ale jeśli dzieci "są" z ojcem to matki rolą jest utrzymywanie
    ich. Takie jest moje zdanie.

    > taki eks-maz juz sie nie liczy! juz jest tylko zwyklym smieciem i materialem
    > na KOMPOST

    Wydaje mi się ,że jeśli Ci państwo są w separacji to, dlatego że
    patrzą na Siebie jak na wrogów. Ta pani może sobie uważać że eks to
    śmieć, a ten pan może sobie uważać że ta pani to materialistyczna
    świnia.
    Chodzi o to że oni mogą sobie uważać o sobie co chcą, ale nie mają
    prawa wplatać w to dzieci.

    Bo dla każdego dziecka a zwłaszcza malutkiego MATKA i OJCIEC to
    świętość. I tylko trzymać kciuki by każde z tych państwa potrafiło się
    dogadać, wspólnie dbać o nie, opiekować się, a swoje odczucia o drugim
    rodzicu powinny zakopać(jeśli nie dzieje się krzywda dzieciom ze
    strony rodzica) i myśleć tylko o dobru dziecka.

    Kobiety, nie wszystkie bo i są okrutne, wyrachowane i wredne ale i są
    mężczyźni którzy nie pozostają im dłużni.