    From: <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wysokość MANDATU za wykroczenie drogowe
    Date: 28 Jun 2002 12:10:23 +0200

    W jaki sposob i gdzie zglosic watpliwosci co do kwestii obciazenia mnie
    mandatem w wysokosci 300 pln.
    Popelnilem wykroczenie drogowe - zawracanie na zielonej strzalce kierunkowej w
    lewo - zostalem zatrzymany i policjant wystawil mi mandat na 300 pln, nadmienie
    iz delikwent ktory zostal zatrzymany razem ze mna za to samo wykroczenie
    zaplacil 100 (tez mial wypisany mandat). Staralem sie interweniowac odrazu
    jednak policjant wypersfadowal mi ze za to "aroganckie" zachowanie moze mi
    dorzucic z 2 setki.

    No i co wy na to .....