  • 21. Data: 2009-05-22 16:15:46
    Temat: Re: Wyrzucenie z domu
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    pietro@@hoho.pl pisze:
    > Witam
    > Znajomy zostal wyrzucony z domu przez swoja zone.

    Zameldowanie nie ma nic do rzeczy. Posiadanie utracił.
    pytanie zatem brzmi - jaki miał prawa do tego mieszkania. Czy tylko z
    KRiO, czy może z umowy najmu, albo właścicielskie? Za mało danych.

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl

  • 22. Data: 2009-05-22 16:48:03
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    witek pisze:

    > jak to byl zwykł pewien jegomość pisać.
    > buchachacha, az sie pod pachami spocilem.

    Na pewno pierwszy spocił ci się mózg.

    > Ciekawe czy panowie Zakrzewscy będą równie chętni do podania twoich danych.

    Nie muszą. Moje dane osobowe policja będzie miała ode mnie!

    --
    animka

  • 23. Data: 2009-05-22 19:20:55
    Od: "piotro@@oopp.pll" <p...@v...pl>

    > Zameldowanie nie ma nic do rzeczy. Posiadanie utracił.
    > pytanie zatem brzmi - jaki miał prawa do tego mieszkania.

    Mieszkanie jest na zone.Wlozyl w nie swoja cala robocizne urzadzajac
    je,meble,sprzet AGD...generalnie wszystko procz kafli i parkietu.Mieszkal
    tam,zyli normalnie,normalne stosunki sasiedzkie.Trojka dzieci (12-16 lat)gdzie
    jedno z nich wrecz niszczy go psychicznie i fizycznie.Do tej pory mieszka w
    warunkach uragajacych normalnemu czlowiekowi,utrzymuje te rodzine,ale traktuja
    go jak smiecia Wyrzucila go bo ma dlugi.Maja rozdzielnosc.

  • 24. Data: 2009-05-22 23:36:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    animka pisze:

    > A jakie Ty masz pojęcie, co?

    Większe niż ty, irytująca trollico.

    > Właśnie jakiś czas temu w taki sposób jak napisałam moja sąsiadka
    > pozbyła się swojego ślubnego (nie ex).

    Wiesz, w takim sam sposób może ciebie mieć każdy facet - da w łeb,
    zaciągnie w krzaki i voila.

    Inna sprawa, że żaden by nie chciał i stąd twoje frustracje ;->

  • 25. Data: 2009-05-23 07:30:18
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    > Wiesz, w takim sam sposób może ciebie mieć każdy facet - da w łeb,
    > zaciągnie w krzaki i voila.

    Oho, gorżby karalne.
    Bardzo proszę przesłać swoje dane do animki, to załatwi nas jedną wizytą w
    FBI

    DM

  • 26. Data: 2009-05-23 13:07:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    animka wrote:

    > Na pewno pierwszy spocił ci się mózg.
    No, ty nie masz na to szans.

    > Nie muszą. Moje dane osobowe policja będzie miała ode mnie!

    Sama na siebie doniesiesz?

  • 27. Data: 2009-05-23 13:09:33
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    animka pisze:

    > inetnum: 82.210.180.0 - 82.210.183.255
    > netname: ASTERCITYNET
    > descr: OTN Praga IP assignment
    > descr: Aster City Cable Sp z o.o.
    > descr: Domaniewska 41 02-672 Warsaw
    >
    > Już wiem kim jesteś. Zastanawiałam z kim mi się kojarzysz.
    > Jeszcze tylko jedno bykołaku i nieuku napisanie na jakiejkolwiek grupie
    > coś chamskiego w moim kierunku, a sprawa trafi na policję. Powodów już się
    > parę zebrało.

    Wiesz co, zeby tak od razu publikowac jego dane osobowe?

    Jacek Kustra

  • 28. Data: 2009-05-23 20:28:40
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik news-gazeta napisał:

    > za darmo pewnie nie wylecial...
    >
    > Pozdrawiam - Darek.
    wiesz coś o tym?
    podziel sie z nami

  • 29. Data: 2009-05-23 20:31:05
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik u napisał:

    > A babę do obory można ?
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/2682,1975378,od_trzech_lat
    _trzyma_zone_w_oborze_ze_swiniami,wydarzenie_lokalne
    .html

    > "W podwarszawskiej wsi Krawcowizna kobieta od trzech lat mieszka w
    > oborze ze zwierzętami. Na taki los skazał ją mąż: wyrzucił z domu za to,
    > że oddała do sądu sprawę kolejnego pobicia .W całej sprawie przeraża
    > fakt, że o wszystkim wiedziała gmina, jednak wójt stwierdził, że
    > problemu nie ma"

    nie mąż tylko konkubin (czy jak tam go zwą) i nie za oddanie sprawy do
    sądu tylko na policję (tako rzecze jedna z TV)

    pozdr

  • 30. Data: 2009-05-23 20:38:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    castrol pisze:

    > Wiesz co, zeby tak od razu publikowac jego dane osobowe?

    I to tak unikalne... Ilu ludzi nosi nazwisko "ASTERCITYNET"? ;->