    From: "Pracownik" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wyrównanie wynagrodzenia- czy się należy?
    Date: 31 Dec 2005 15:50:07 +0100

    Pracowałam w Szpitalu SPZOZ od 1 czerwca 2004 r. do 31 grudnia 2005 r. (19
    mc.). Były to umowy na czas określony. W grudniu tego roku pracownicy tego
    szpitala dostali wyrównanie w związku z tym, że nie uzyskali przyrostu
    wynagrodzenia z tytułu art. 4a Ustawy z dnia 16.12.1994 r. O negocjacyjnym
    systemie kształtowania przyrostu przeciętnych wynagrodzeń u przedsiębiorców po
    dniu 30. 04. 2004 r. Wynagrodzenie to płacone było za okres od 1.05.2004 r. do
    31. 12. 2005 r.- tzw. wyrównanie wynagrodzenia. Pragnę zaznaczyć że pracowałam
    jako salowa z wynagrodzeniem 824 zł brutto. Moje pytanie dotyczy czy mam prawo
    do owego wyrównania za ten okres? Pragnę dodatkowo nadmienić, że w owym
    zakładzie przepracowałam 23 lata, zostałam zwolniona w 2000 r. w grudnia
    przyjęta jak wyżej wspomniałam.