  • 1. Data: 2007-06-20 20:16:44
    Temat: Wyrok w zawieszeniu a wyjazd za granicę
    Od: "Monisia" <k...@g...com>

    Witam,
    Mam pytanie, czy wyrok w zawieszeniu uniemożliwia wyjazd za granicę? Jeżeli
    tak, to jak to się odbywa? Poprzez zatrzymanie paszportu, czy w jakiś inny
    sposób?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-06-20 20:25:10
    Temat: Re: Wyrok w zawieszeniu a wyjazd za granicę
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Monisia napisał(a):
    > Mam pytanie, czy wyrok w zawieszeniu uniemożliwia wyjazd za granicę?

    zazwyczaj nie

    KG

  • 3. Data: 2007-06-20 21:48:01
    Od: "Komanczo Z." <z...@z...ru>

    Monisia napisał:

> [...]
    > tak, to jak to się odbywa? Poprzez zatrzymanie paszportu, czy w jakiś inny

    Jedziesz śmiało gdzie chcesz!!!!

  • 4. Data: 2007-06-20 21:56:53
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Komanczo Z. <z...@z...ru> napisał(a):
    > Jedziesz śmiało gdzie chcesz!!!!

    ale popracowac legalnie to juz czesto sie nie da ... np w uk wiele instytucji żąda
    zaświadczenia o niekaralności

    Piotr Żebrowski

  • 5. Data: 2007-06-22 14:20:44
    Od: suddengunfire <d...@g...com>

    On Jun 20, 10:56 pm, Piotr Żebrowski <p...@o...pl> wrote:

    > ale popracowac legalnie to juz czesto sie nie da ... np w uk wiele instytucji żąda
    zaświadczenia o niekaralności

    ..i otrzymuja takowe z wlasnych rejestrow, gleboko w powazaniu majac
    polskie czy inne czeskie.