  • 1. Data: 2007-06-20 18:48:18
    Temat: SPOSÓB NA SPEDYTORÓW
    Od: "Bkey" <b...@p...fm>

    Witam,
    Ostatnimi czasy przekonuje sie ze spedytorzy to jedna z gorszej hołoty.
    Miałem już 2 sytuacje kiedy stawiali mnie pod scianą i na dzień przed
    transportem podwyższali stawke ( a raz to nawet powiedzieli ze samochod sie
    zepsuł i nie wiadomo kiedy bedzie , i że stawka na inny samochod jest wyższa
    70 euro, po czym przyjechał ten rzekomo zepsuty )

    Jaki jest najlepszy sposób na unikanie takich akcji. Najlepsza byłaby umowa
    , ale tej spedytorzy za bardzo nie chcą podpisywać - przyjmują wyłącznie
    zlecenia transportowe
    Jakieś pomysły ? Z góry dzieki za porady

    Bartek

  • 2. Data: 2007-06-20 22:26:27
    Temat: Re: SPOSÓB NA SPEDYTORÓW
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bkey" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    Przyjęcie przez spedytora zlecenia bez protestu jest de facto zawarciem
    umowy.

  • 3. Data: 2007-06-21 05:33:58
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "Bkey" <b...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > umowa , ale tej spedytorzy za bardzo nie chcą podpisywać - przyjmują
    > wyłącznie zlecenia transportowe
    > Jakieś pomysły ? Z góry dzieki za porady

    Sposób jest taki, żeby z jednym podpisac umowe o wspolpracy, wtedy bedzie
    dbal jak o stalego klienta. Jesli sie za kazdym razem marudzi i szuka
    tanszego, to tak wlasnie jest.