  • Data: 2006-01-24 19:04:26
    Temat: Wyrok nakazowy
    Od: "lukas3339" <l...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Juz wczoraj pisalem o mojej sprawie ale teraz troszke inne zagadnienie.
    Mianowicie w sprawie mojej kolizji, sad orzekl w _postepowaniu nakazowym_
    wspolwine. Niestety do wyroku nie bylo uzasadnienia, a doczytalem ze zgodnie
    z art. 504 par. 2 wyrok nakazowy moze nie zawierac uzasadnienia. Mam prawo
    wniesc sprzeciw. Ale wlasciwie to przeciwko czemu mam wniesc sprzeciw i jak
    go uargumentowac jesli nie mam zadnego uzasadnienia wyroku. Mam podejrzenia
    ze zeznania jednego ze swiadkow nie zostaly uwzglednione. Moze mi ktos
    pomoc?
    lukas3339