  • 1. Data: 2003-05-18 08:19:21
    Temat: Wyrok
    Od: "Shiz" <d...@w...pl>

    Witam wszystkich i zwracam sie do was o Pomoc.
    Jaka jest możliwość zaskarżenia niesprawiedliwego wyroku w procesie?
    Sędzie uznał niezgodności w czasie za mało istone szczegóły.
    Do ewidentna głupota.
    Czy są jakieś możliwości wyciągnięcia konsekwencji w stosunku do sędziego??

    Pozdrawiam
    Dark Shiz

  • 2. Data: 2003-05-19 06:05:56
    Temat: Re: Wyrok
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    > Witam wszystkich i zwracam sie do was o Pomoc.
    Witam

    > Jaka jest możliwość zaskarżenia niesprawiedliwego wyroku w procesie?
    Apelacja, kasacja.

    > Sędzie uznał niezgodności w czasie za mało istone szczegóły.
    > Do ewidentna głupota.
    Interpretowanie dowodow to jego prawo :| (i obowiazek :> )

    > Czy są jakieś możliwości wyciągnięcia konsekwencji w stosunku do
    sędziego??
    Jesli uda Ci sie udowodnic dzialanie celowe np byl przekupiony albo
    ferowal wyrok po znajomosci to owszem jest postepowanie dyscyplinarne.
    Wez jednak pod uwage ze postepowanie dyscyplinarne prowadzone
    jest przez okreslona grupe zawosowa (kiedys wytykalem bledy lekarzowi
    i on rozbawiony poinformowal mnie o istnienu jakiejs komisji dyscyplinarnej
    w ktorej, co wiedzialem z innych zrodel, byl czlonkiem, przemowilo jednak do
    niego, mam przynajmniej taka nadzieje, powolanie sie na cos takiego jak
    etyka).

    Mozesz tez, ale tego zdecydowanie nie polecam jako sposob zupelnie
    niecywilizowany i karygodny, poprostu sposcic mu lomot ;)
    W takim jednak przypadku musisz sie spodziewac DUZYCH
    klopotow.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2003-06-14 16:33:18
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

> [...]
    > Do ewidentna głupota.
    > Czy są jakieś możliwości wyciągnięcia konsekwencji w stosunku do

    Pozdrawiam,
    Tomek