  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wyrobienie paszportu - CO ZA URYNA
    Date: Thu, 10 Nov 2005 13:08:56 +0100

    Zachciało mi się ostatnimi czasy zrobić sobie wycieczke do kraju
    politycznie niepoprawnego i niezgodnego z normami Unii Europejskiej, a
    konkretnie na Białoruś.
    Ponieważ termin ważności obecnego paszportu upłynął jakiś czas temu,
    jestemu zmuszony wyrobić nowy.
    Z tego co pamiętam, poprzedni wyrabiałem w biurze paszportowym Pani
    Ali więc się tam udałem. Pani Ala była miła i przyjmowała w razie
    potrzeby nawet o 21 w niedziele. Niestety uzyskałem informacje że
    teraz wyłacznie w Urzędzie Powiatowym czyli czeka mnie wycieczka do
    właściwego rejonowego Urzędu który nie jest ani najbliżej mojego
    miejsca zameldowania, ani zamieszkania ani pracy i czynny jest jedynie
    w dni robocze.

    Pieniążki wlałem na konto ale jak się okazuje wniosek musi być
    wypełniony na ICH druku który jest w postaci kartonikowej z pieczątką
    i żadnych innych nie przyjmują.

    Brakuje jeszcze obowiązku wpłacenia pieniążków w jedynie słusznej
    kasie, obowiązku osobistego pojawienia się we właściwym Urzędzie celem
    złożenia dokumentów oraz wykonania zdjęcia u certyfikowanego przez
    właściwy Urząd fotografa nie mówiąc o obowiązku terminowego odbioru
    paszportu pod karą pieniężną 50zł za każdy dzień zwłoki :)

    wiem wiem wiem, czepiam się...

    --
    futszaK
    601061867 (61)6222647