  • 1. Data: 2007-09-16 06:11:13
    Temat: Wypowiedzenie umowy o pracę
    Od: n...@g...com

    Witam.

    Dnia 31 sierpnia złożyłam wypowiedzenie o pracę z 1 miesięcznym
    okresem wypowiedzenia, tak, aby od października rozpocząć pracę w
    nowym miejscu. Wszystko byłoby dobrze gdyby nie błąd, zauważony chyba
    na razie tylko przeze mnie w piśmie wypowiedzenia ;). Błąd ten dotyczy
    daty zawarcia niniejszej umowy o prace. Zamiast:

    "Proszę o rozwiązanie umowy zawartej w dniu 1 października" napisałam:
    "Proszę o rozwiązanie umowy zawartej w dniu 1 listopada" :/

    Czy taka pomyłka ma wpływ na moje wypowiedzenie ? Jak załatwić sprawę,
    aby potem pracodawca nie miał do mnie pretensji, ani żeby potem nie
    było niemiłych niespodzianek ? Czy powinnam złożyć nowe wypowiedzenie,
    czy sprostowanie do tamtego ? Zależy mi, aby zakończyć pracę w firmie
    jeszcze w tym miesiącu.

    pozdrawiam
    n.

  • 2. Data: 2007-09-16 09:08:51
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 16.09.2007 n...@g...com <n...@g...com> napisał/a:
    > "Proszę o rozwiązanie umowy zawartej w dniu 1 października" napisałam:
    > "Proszę o rozwiązanie umowy zawartej w dniu 1 listopada" :/
    >
    > Czy taka pomyłka ma wpływ na moje wypowiedzenie ?

    Myślę, że o ile nie masz dwóch umów o pracę u tego samego pracodawcy, to
    nie ma problemu. :)
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 3. Data: 2007-09-16 09:27:55
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl>

    .

    > Myślę, że o ile nie masz dwóch umów o pracę u tego samego pracodawcy, to
    > nie ma problemu. :)

    Ta pomylka nie ma znaczenia. Najwazniejsze jest zlozenie oświadczenia woli
    (wypowiedzenie) w okreslonym ustawa terminie.

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'