  • 1. Data: 2007-09-16 05:33:04
    Temat: Dożywotnia gwarancja
    Od: Ania_i_Grzes <b...@m...pl>

    Witam
    Co to jest, lub co to znaczy "Dożywotnia gwarancja"?

    Na wielu stronach producentów nośników danych można spotkać to
    określenie, ale nikt nie opisał na czym to polega.

    --
    Pozdrawiamy, Ania, Grzes i synek Kamilek (08.05.2005)
    5515

  • 2. Data: 2007-09-16 08:34:03
    Temat: Re: Dożywotnia gwarancja
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Ania_i_Grzes" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    Polega to na tym, ze producent liczy na to, ze najdalej po dwoch latach Ci
    zbleknie dowod zakupu (ewentualnie zostanie zagubiony), wiec z gwarancji
    nici. :)

  • 3. Data: 2007-09-16 09:15:11
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zbleknie dowod zakupu (ewentualnie zostanie zagubiony), wiec z gwarancji nici.

    ewentualniue dożywotnia to znaczy że gdy produkt kończy żywot, to traci się
    gwarancję. jak ktoś ma pecha to mu pamięc zakończy żywot po 2 dniach ....

    Pozdrawiam Przemek

  • 4. Data: 2007-09-16 09:23:24
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

> [...]
    > Co to jest, lub co to znaczy "Dożywotnia gwarancja"?
    >
    > Na wielu stronach producentów nośników danych można spotkać to określenie,

    Wydaje się ,że najczęściej ma miejsce wtedy gdy wystawia ją firma krzak lub
    też produkt starzeje się w tempie błyskawicznym (np.części komputerowe).

    Pozdro
    zenek

  • 5. Data: 2007-09-16 09:35:22
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Ania_i_Grzes <b...@m...pl> writes:

    > Witam
    > Co to jest, lub co to znaczy "Dożywotnia gwarancja"?
    >
    > Na wielu stronach producentów nośników danych można spotkać to
    > określenie, ale nikt nie opisał na czym to polega.

    Albowiem po braku opisu pic bezczelny poznacie! ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Gratulacje - najpiękniejsza forma zawiści.

  • 6. Data: 2007-09-16 09:39:06
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "zenek" <d...@d...dd> napisał w wiadomości
    > Wydaje się ,że najczęściej ma miejsce wtedy gdy wystawia ją firma krzak lub
    > też produkt starzeje się w tempie błyskawicznym (np.części komputerowe).
    Ok, mam jakiś element do komputera, na który mam wieczystą gwarancję. Czy jeśli
    np. 50 latach, odkopię go gdzieś na strychu, i stwierdzę, że nie działa,
    sprzedawca powinien go przyjąć, o ile oczywiście firma sprzedająca tą część
    będzie jeszcze istniec ?

  • 7. Data: 2007-09-16 11:02:03
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    Ania_i_Grzes pisze:
    > Witam
    > Co to jest, lub co to znaczy "Dożywotnia gwarancja"?
    >
    > Na wielu stronach producentów nośników danych można spotkać to
    > określenie, ale nikt nie opisał na czym to polega.

    dozywotnia gwarancja - wymienia ci produkt na nowy tak dlugo jak jest on
    produkowany (a po skonczeniu produkcji az do oproznienia zapasow
    magazynowych)

    "dozywotnia" w tym przypadku oznacza czas zycia produktu

  • 8. Data: 2007-09-16 11:24:50
    Od: Mirosław Szejduk <s...@o...pl>

> [...]
    > magazynowych)
    >
    > "dozywotnia" w tym przypadku oznacza czas zycia produktu

    Zgadza sie tak jak przepiszca napisal a w praktyce oznacza to 2-3 lata
    gwarancji, pare ladnych lat pracowalem w serwisie producenta to wiem z
    pierwszej reki.Czasami nawet o wiele wiecej trwa taka gwarancja, szczegolnie
    jak produkt byl drogi lub niszowy to nieraz i po 10 latach gdzies zalegaja
    niesprzedane sprzety u producenta/dystrybutora.

    Pozdrawiam
    Mirek

  • 9. Data: 2007-09-16 18:10:37
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > Zgadza sie

    Zęby was nie bolą od wypisywania takich bzdur?

    > pare ladnych lat pracowalem w serwisie producenta to wiem

    Nie dziwota, że cię wywalili... :-)

    K.

  • 10. Data: 2007-09-16 19:49:37
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Zęby was nie bolą od wypisywania takich bzdur?

    > Nie dziwota, że cię wywalili... :-)

    a ty juz widze ze wszystkie rozumy zjadles.

    np. w przypadku produktow HP objetych taka gwarancja jak sie wczytasz w
    warunki gwarancji to jest napisane, ze konczy sie w rok po zakonczeniu
    produkcji produktu

    Icek