  • 11. Data: 2011-02-13 20:07:13
    Temat: Re: Wypłata kosztów sądowych
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    leon pisze:

    > Tak z ciekawości, jaki przepis to umożliwia?

    Art. 196 §1 kpc

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 12. Data: 2011-02-20 15:38:44
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 13-02-2011 o 21:07:13 Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Art. 196 §1 kpc

    Jak tam widzę wyraźnie iż Sąd najpierw zawiadamia w tym wypadku dyrektora
    Domu kultury i ten dopiero wstępuje jako powód.
    W dodatku musi na to wyrazić zgodę również pozwany.
    Jak dla mnie tu zostało złamane prawo.

    leon

  • 13. Data: 2011-02-20 18:41:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    leon pisze:

    > Jak tam widzę wyraźnie iż Sąd najpierw zawiadamia w tym wypadku
    > dyrektora Domu kultury i ten dopiero wstępuje jako powód.
    > W dodatku musi na to wyrazić zgodę również pozwany.
    > Jak dla mnie tu zostało złamane prawo.

    Normalnie jasnowidz.
    Autor wątku w stanie faktycznym jak każdy tutaj, 90% istotnych faktów
    nie napisał.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 14. Data: 2011-02-20 20:39:45
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 20-02-2011 o 19:41:57 Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Normalnie jasnowidz.
    > Autor wątku w stanie faktycznym jak każdy tutaj, 90% istotnych faktów
    > nie napisał.

    "Prawnik gminy (co ważne) wniosła by poprzednią sprawę zamknąć a otworzyć
    nową z powództwa DK. Wszystko poszło gładko i jeszcze na tej samej
    rozprawie pracownik przegrał."
    Podkreslmy zwroty "PRAWNIK GMINY" oraz "NA TEJ SAMEJ ROZPRAWIE. Bazuje na
    tym co widze a nie domniemymam sobie faktow.
    A tu nie widze zwrotu zadznoil do DK, uzyskal zgode itp.

    leon

  • 15. Data: 2011-02-21 05:56:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    leon pisze:

> [...]
    > na tym co widze a nie domniemymam sobie faktow.
    > A tu nie widze zwrotu zadznoil do DK, uzyskal zgode itp.

    Jednak jest bardziej prawdopodobne że ktoś źle opisał rzeczywistość niż
    to że sąd źle zastosował dopozwanie.
    Mogło być tak że prawmnik gminy był jednoczesnie prawnikiem DK (tj. ze
    miał pełnomocnika od pbydwu podmiotów).
    Po drugie tak, sobie pomyślałem że to nawet nie musiało być dopozwanie,
    tylko do doprecyzowanie nazwy powoda - DK jest jednostką organizacyjną
    gminy.
    A zresztą wszystko jedno mi jak było. Napisałem jak najprawdopodobniej
    powinno być.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU