  • Data: 2007-03-07 15:13:50
    Temat: Wyplacanie pielegnacyjnego
    Od: t3ch <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Przysluguje mi zasilek pielegnacyjny 153zl miesiecznie, lecz te pieniadze
    pobiera moja mama a nie ja, kupuje leki takie jak potrzeba lecz nie
    wykorzystuje w calosci tych pieniadzy i reszta tych pieniedzy zamiast isc
    na cele rodzinne, to ida do jej wlasnej kieszeni. Jestem pelnoletni, mam 19
    lat, chce to zmienic, w opiece spolecznej powiedzieli ze matka musi przyjsc
    i podpisac papierek, ze od tej pory te pieniadze bede mogl odbierac ja,
    lecz wiem ze nie przekonam jej do tego bo jest zbyt lakoma na pieniadze,
    tymbardziej ze juz rozmawialem z nia o tym. Czy moglby ktos pomoc, co w
    takiej sprawie powinienem zrobic?

    Pozdrawiam
    t3