  • 11. Data: 2002-04-08 11:05:00
    Temat: Re: Wypiłem piwo...
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "Andy Elkowski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a8lek3

    > Nasze prawo dopuszcza utworzenie jednoosobowej spółki z o.o.,
    będącej
    > alternatywą dla samodzielnej działalności gospodarczej prowadzonej w
    dużym
    > rozmiarze. Nie potrzebujesz szukać wspólników, aby móc utworzyć
    spółkę, w
    > której jako jedyny wspólnik będziesz wykonywał wszystkie uprawnienia
    > przysługujące zgromadzeniu wspólników.

    Ale przed założeniem takiej Spółki warto wstąpić do Stowarzyszenia
    Poszkodowanych Właścicieli Jednoosobowych Sp. z o.o. ;-))))

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 12. Data: 2002-04-08 19:38:22
    Od: "Ddrssrg%^^twre%sg 43^%*&%" <j...@b...pl>

> [...]
    >rozmiarze. Nie potrzebujesz szukać wspólników, aby móc utworzyć spółkę, w
    >której jako jedyny wspólnik będziesz wykonywał wszystkie uprawnienia

    OK Andy. Tylko, że mnie nie chodzi o 1- osobową spółkę, ale o spółkę
    KOMPLETNIE BEZ WSPÓLNIKÓW. Bez ani jednego wspólnika :-). Oczywiście nie
    chcę się w to bawić w praktyce :-)

    Ddrssrg%^^twre%sg 43^%*&%

    (dawniej Hyakinthos)