  • Data: 2006-04-13 19:21:41
    Temat: Wypadek przy pracy na urlopie
    Od: "Maciej S." <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Stan faktyczny jest nastepujacy: pracownik wzial urlop wypoczynkowy i
    podczas tego urlopu przyszedl do zakladu pracy, zeby wypelnic jakies
    formalnosci zwiazane ze swoim zatrudnieniem. Podczas tej wizyty mial
    wypadek - wywrocil sie na schodach.

    I teraz moje pytanie: czy w opisanym wypadku mamy do czynienia z wypadkiem
    przy pracy? Czytalem komentarze do prawa pracy, ustawe o ubezpieczeniu
    społecznym z tytulu wypadkow przy pracy i chorob zawodowych i sklanialbym
    sie do odpowiedzi, ze nie, ale pewnosci wciaz nie mam.
    Z gory dzieki za odpowiedz.

    --
    pozdrawiam
    Maciej S.