  • 31. Data: 2009-03-08 00:01:51
    Temat: Re: Wypadek na lotnisku - odszkodowanie?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Daniel wrote:

    > A przesuwnymi nie mozna sobie palca przytrzasnąć?

    hmmm, to musi boleć

  • 32. Data: 2009-03-08 17:24:52
    Od: "bulba" <s...@t...com>

    "Daniel" <w...@w...pl> wrote in message

    > Chcesz powiedzieć, że lotnisko własnie się przemieszczało w inne miejsce?

    jest orzeczenie SN - specyfika przedsiebiorstwa typu dworzec jest jego ruch;
    czlowiek ktory poslizgnal sie na peronie mial zasadzone odszkodowanie;

  • 33. Data: 2009-03-08 18:51:42
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    bulba wrote:

    > jest orzeczenie SN - specyfika przedsiebiorstwa typu dworzec jest jego
    > ruch; czlowiek ktory poslizgnal sie na peronie mial zasadzone
    > odszkodowanie;

    To znajdź podobne orzeczenie dla przedsiębiorstwa typu parking.

    M.

  • 34. Data: 2009-03-08 19:17:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bulba wrote:

    > "Daniel" <w...@w...pl> wrote in message

    > jest orzeczenie SN - specyfika przedsiebiorstwa typu dworzec jest jego
    > ruch; czlowiek ktory poslizgnal sie na peronie mial zasadzone
    > odszkodowanie;

    ale specyfiką ulicy nie jest chodzenie jej środkiem
    on nie dostał w łeb na chodniku tylko tam gdzie go być nie powinno.

  • 35. Data: 2009-03-09 00:58:32
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Kamikazee wrote:

    > Wypraszam sobie. Jak twój brat będzie czyścił nabitą broń i odstrzeli
    > sobie "klejnoty rodzinne" to też będzie chciał odszkodowania od
    > producenta broni?

    Raczej bardziej zasadne byloby od producenta owych "klejnotow"...

    Pozdro

    Maseł

  • 36. Data: 2009-03-09 07:46:52
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    VanVonVen pisze:

    > Chcialbym, aby w moim kraju ludzie zdawali sobie sprawe z czynow, ktore
    > robia oraz byli za nie odpowiedzialni. Chcialbym rowniez, aby z drugiej

    To powiedz bratu, by nie łaził tam gdzie nie trzeba. Może wówczas
    zacznie "zdawać sobie sprawę z czynów, które robi i był za nie
    odpowiedzialny".

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 37. Data: 2009-03-09 07:49:12
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Maseł pisze:

    > Raczej bardziej zasadne byloby od producenta owych "klejnotow"...

    Od niego to już tylko błogosławieństwo... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 38. Data: 2009-03-09 08:14:15
    Od: "robal" <r...@B...pl>

    Leszek <r...@p...nospam.pl> popelnil(a):

    > Czy brat przylecial moze ze Stanow Zjednoczonych?

    ROTFL

    :))))

    --
    Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

  • 39. Data: 2009-03-09 08:53:17
    Od: "bulba" <s...@t...com>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message

    > To znajdź podobne orzeczenie dla przedsiębiorstwa typu parking.

    no ja sie w to nie wczytywalem, ale domniemuje, ze byl to teren dworca
    lotniczego

  • 40. Data: 2009-03-09 11:29:26
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    bulba wrote:

    > no ja sie w to nie wczytywalem, ale domniemuje, ze byl to teren dworca
    > lotniczego

    Więc Twój wywód ma podobny sens, jak próba dochodzenia odszkodowania za
    oblanie się gorącą kawą podczas przemieszczania się po terenie tegoż
    samego dworca.

    M.