  • 101. Data: 2011-12-08 19:03:13
    Temat: Re: Wynajem mieszkania i brak zameldowania
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 08 Dec 2011 11:13:03 -0600, witek napisał(a):

    > NIE JEST. Dotrze to do ciebie wreszcie.

    Ależ dociera, że przepis pozostawia dowolność urzędowi :->
    --
    XL

  • 102. Data: 2011-12-08 19:04:28
    Temat: Re: No właśnie jak u nas rzadzący mogą robić burdel
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 08 Dec 2011 11:14:55 -0600, witek napisał(a):

    > BZDURA.
    > żaden meldunek nie daje ci prawa do przebywania.
    > Obudź się czasy komuny sie skonczyly 20+ lat temu.
    >
    > Łatwo się o tym przekonać.
    >
    > Weź dowód z meldunkiem i przekręć do gliniarzy z hasłem, że cię twój
    > konkubent nie chce do mieszkania wpuścic. To się przekonasz jakie prawo
    > ci meldunek daje.
    >
    > co najwyzej obowiązek wymeldowania się, skoro już tam nie mieszkasz.

    Nie rozumiem, ponieważ mam męża, a nie konkubenta :->
    --
    XL

  • 103. Data: 2011-12-08 19:07:39
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia 8 Dec 2011 18:34:53 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > On 2011-12-08, XL <i...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tutaj nie ma nic na temat meldunku.

    Domyslnie jest - najemcy zwykle bywają zameldowani u wynajmującego.
    --
    XL

  • 104. Data: 2011-12-08 19:12:23
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia 8 Dec 2011 18:36:17 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > On 2011-12-08, XL <i...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Dzięki takim mitom jak rozpowszechniasz, to meldunek podczas najmu urasta
    > do gigantycznych problemów, których boją się wynajmujący.
    >
    > Otóż nie. Nie daje. Meldunek to tylko oświadczenie "ja tu mieszkam".
    > Tylko tyle i aż tyle. Nie daje żadnych praw do lokalu.

    Umiesz czytać ze zrozumieniem? - to przeczytaj, co piszę: "Daje prawo do
    przebywania, ale nie do WŁASNOŚCI."
    Przebywanie w lokalu a prawa do lokalu to różne sprawy.
    --
    XL

  • 105. Data: 2011-12-08 20:06:59
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    [...]

    > Umiesz czytać ze zrozumieniem? - to przeczytaj, co piszę: "Daje prawo do
    > przebywania, ale nie do WŁASNOŚCI."

    Skup się: Meldunek nie daje prawa DO NICZEGO.
    Do przebywania też nie.

    > Przebywanie w lokalu a prawa do lokalu to różne sprawy.

    A prawo do lokalu to nie tylko własność.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 106. Data: 2011-12-08 20:07:12
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-12-08, XL <i...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Zatem sprawa podlega dowolnej interpretacji urzędu.

    Nieprawda.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 107. Data: 2011-12-08 20:07:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    [...]

  • 108. Data: 2011-12-08 20:08:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-12-08, XL <i...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Raczej nie jest jasny, skoro zawiera "lub".

    A co w tym jest niejasnego? O.o

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 109. Data: 2011-12-08 20:33:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/8/2011 1:00 PM, XL wrote:

    > Chodziło mi o zgodę na zameldowanie.

    Nie jest wymagana.

    > Ależ meldowałam - w rozumieniu że lokator wypełnił wniosek o zameldowanie,
    > podając tam konieczne dane, a ja zanosiłam i pytano mnie o zgodę, nawet cos
    > tam podpisywałam w tym rodzaju.

    ciekawe, że cię z ruzędu nie wywalili, bo powinni.

  • 110. Data: 2011-12-08 20:34:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/8/2011 1:03 PM, XL wrote:

    > Ależ dociera, że przepis pozostawia dowolność urzędowi :->

    raczej urzędnikom
    ale tylko do poziomu urzednik + 1.
    szefostwo juz nie ma wątpliwości.