  • 21. Data: 2010-08-01 22:59:31
    Temat: Re: Wymiana wodomierzy a obecność w mieszkaniu
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:afea43e8-ed7c-48c2-b6cc-25e8e149902e@u4g2000prn
    .googlegroups.com...
> [...]
    > Moja" spoldzielnia takich numerow nie robi, podaja godziny "od-do",
    > jesli sa miedzu ~10 a 16 to z zalozenia olewam i umawiam sie na
    > konkretny termin, ktory mi pasuje. Jjeszcze sie nie zdazylo, zebym
    > bral w tym celu urlop... i raczej nigdy nie wezme...
    >
    > Jedyny "problem" byl ze sprawdzaniem szczelnosci inst. gazowej na
    > klatkach - pozakrecali gaz we wszystkicj mieszkaniach, zostawili tylko
    > info, ze zakrecony, zeby dzwonic., nr tel.. - zadzwonilem, mily pan
    > powiedzial, zebym sobie odrecil ;) na co dostal odpowiedz, ze juz
    > odkrecone ;) przyszedl sprawdzic inst. w mieszkaniu po 18....

    No i fajnie, ale co - bloga chcesz tutaj prowadzić?
    To jest grupa o prawie a nie o Twoich przygodach.

    A po jaką cholerę masz takie coś:
    ???

    Piotr

  • 22. Data: 2010-08-01 23:17:33
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 2 Sie, 00:59, "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> wrote:

    > No i fajnie, ale co - bloga chcesz tutaj prowadzić?
    > To jest grupa o prawie a nie o Twoich przygodach.

    Usiluje tylko wytlumaczyc autorowi tematu, ze ogloszenie spoldzielni
    wywieszone na szybie/tablicy z dopiskiem typu "obecnosc obowiazkowa"
    ma taka sama "moc prawna" jak napisane na papierze toaletowym i
    wrzucone do kibla...

    WS

  • 23. Data: 2010-08-02 19:36:47
    Od: MrWebsky <m...@p...onet.pl>

    scream wrote:

    > I osobne pytanie, z czego wynika wymóg wymiany wodomierzy co dwa lata?

    Wykręcony u ciebie wodomierz trafia do kogoś innego, a ty dostaje też po kimś
    innym. Bulshit kompletny, ale od łba 40PLN.
    Polsza to porypany kraj.