  • Data: 2003-06-13 18:26:23
    Temat: Wymeldowanie społki cywilnej
    Od: "koSio" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !
    Mam małe pytanko !
    Od niedawna jestem włąścicielem nieruchomości !
    Chciałem ja sprzedać , ale okazało się że poprzedni włąściciel podpisał
    umowę najmy części lokalu na rzecz Spółki cywilnej.
    Włąsciciele społki dawno temu wyprowadzili sie z mojego miasta , nawet nie
    weim gdzie ich szukać !! Wiem natomiast ze ta firma ciągle działa i
    formalnie ma siedzibę w moim lokalu !
    Stąd pytanko : lokal chcę sprzedać ale jest formalnie obciązony najemcą -
    jak mogę sie go pozbyć , w jaki sposób mogę go "wymeldować"

    Pozdro

    koSio