  • 11. Data: 2006-03-22 14:58:19
    Temat: Re: Wymeldowanie lokatora bez umowy o nejem, mozna?
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Akulka" napisał:

    > Ale w eksmisji tak, czyż nie? Trzeba tylko policję wzywać, a
    > najlepiej jak małe dzieci są.... Choć w naszym państwie wszystko
    > jest możliwe, nawet dalsze mieszkanie z wyrokiem eksmisji na karku w
    > domach prywatnych rzecz jasna.

    Pani po rozwodzie, jak mniemam?
    Znajomy adwokat, kiedy chciałam sie pozbyć nieproszonego lokatora,
    poradził mi coś takiego: wyprowadzamy się na tydzień (lub dłużej) z
    domu, płacimy kilku drechom, którzy zajmują jedno piętro i robią
    imprezy non-stop. Po odpowiednio długim czasie lokator wynosi się sam.
    Proste, skuteczne, bez przemocy :)
    Na szczęście mój ex wyniósł się z mojego mieszkania, jak tylko
    usłyszał słówo "eksmisja" z ust sędziny :>

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Dozwolone od lat 18:
    http://aicha.opowiadania.org

  • 12. Data: 2006-03-22 17:42:13
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    tarcamion wrote:
    > Po moim adresem jest zameldowany człowiek, który nie ma i nie chce
    > podpisać umowy o najem. Nie płaci, pije i awnaturuje się.
    > Pytanie: czy moge wymeldować taką osobę bez jej zgody jako właściciel
    > mieszkania?

    Nie. Zameldowanie to sprawa między tym człowiekiem a gminą. Zameldowanie
    i wymeldowanie robi (za)meldowany osobiście (z paroma wyjątkami, tu
    nieistotnymi).

    -------------------+
    -------------------+

  • 13. Data: 2006-03-22 19:53:26
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

> [...]
    > skuteczne, bez przemocy :)
    > Na szczęście mój ex wyniósł się z mojego mieszkania, jak tylko usłyszał

    że zapytam: ty masz może jakieś fobie, zostałaś urażona, ktoś cie
    porzucił w wieku młodzieńczym, czy byłaś nękana przez UB/SB, że taka
    podejrzliwaś?

  • 14. Data: 2006-03-22 20:43:21
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Akulka" napisał:
    > Pani po rozwodzie, jak mniemam?

    Eeeee, nie, jeszcze przed ślubem:P...

> [...]
    > domu, płacimy kilku drechom, którzy zajmują jedno piętro i robią
    > imprezy non-stop. Po odpowiednio długim czasie lokator wynosi się sam.

    Brzmi pięknie, tyle, ze widzę wiecej wad i powikłań możliwych niz korzyści.
    Nie polecam.

    > Na szczęście mój ex wyniósł się z mojego mieszkania, jak tylko
    > usłyszał słówo "eksmisja" z ust sędziny :>

    Szczęściara...

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 15. Data: 2006-03-22 23:59:35
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

    A jak się dresiarze dogadają z pijaczyną to będę musiał wywalić już
    kilka osób...

  • 16. Data: 2006-03-23 10:39:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Akulka wrote:

    > Jedno i drugie ma znaczenie - przetestowane na własnym tyłku. Zwłaszcza, gdy

    Tylko jeśli trafisz na urzędasów tkwiących umysłym (i znajomością
    przepisów) w głebokiej komunie.

    Rada na takich: brać wszystko na piśmie i robić donosy u ich zwierzchników.

    Szybko uaktualnią wiedzę.

    > zachodzi problem współwłasności.

    Jak jest częściowo właścicielem - to jak niby chcesz wywalić?

    [ciach]

    > Ale w eksmisji tak, czyż nie? Trzeba tylko policję wzywać, a najlepiej jak

    Wymeldowanie jest skutkiem eksmisji, a nie odwrotnie.

  • 17. Data: 2006-03-23 10:40:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Aicha wrote:

> [...]
    > domu, płacimy kilku drechom, którzy zajmują jedno piętro i robią imprezy
    > non-stop. Po odpowiednio długim czasie lokator wynosi się sam. Proste,

    Niezły 'adwokat'. A jak rozwiązał problem pozbycia się dresów?

  • 18. Data: 2006-03-23 10:41:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MKI wrote:
    > mozesz go wymeldowac w trybie administracyjnym jesli ta osoba nie ma prawa do
    lokalu.

    Poprawka: jeśli w lokalu nie zamieszkuje.

  • 19. Data: 2006-03-23 11:10:03
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

    MKI napisał(a):
    > mozesz go wymeldowac w trybie administracyjnym jesli ta osoba nie ma prawa do
    lokalu.

    > zastanawiam sie tylko po co chcesz go wymeldowac?

    Nie chce go wymelodwać, wywalić ani inne podobne... Chcę go tylko
    uspokoić, żeby nie awanturował się, płacił podatek i nie niszczył
    lokalu... Jak to można zrobić? Chcę mu tylko pogrozić eksmisją itp.
    żeby jaki straszak na niego mieć.

  • 20. Data: 2006-03-23 12:33:44
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "tarcamion" <t...@l...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > płacił podatek

    ale co cie interesuje czy on placi podatki czy nie?? :)

    Jacek