  • Data: 2007-01-27 15:40:37
    Temat: Wymeldowanie a Urząd Skarbowy
    Od: Sheen <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam zamiar wymeldować się z pobytu stałego w obecnym miejscu
    zamieszkania. Wiem, że nie muszę podawać nowego miejsca zamieszkania,
    ale jak to się ma do Urzędu Skarbowego? Czy tam muszę wysłać
    uaktualnienie NIP-3? Czy może być tak, że wymelduję się w Urzędzie
    Miasta, a nie zawiadomię o tym Urz. Skarbowego?

    Chodzi mi o uniknięcie powołania przez WKU, ale nie chcę wyjeżdżać z
    Polski. Może rozwiązaniem będzie założenie działalności gospodarczej
    zamiast np. pracy na podstawie umowy o pracę? Co o tym myślicie?