  • Data: 2003-02-27 08:36:48
    Temat: Wyłamany ząb podczas operacji???!
    Od: "Orzeł" <t...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj moja żona przeszła prostą poerację usunięcia woreczka żółciowego.
    Wszystko ponoć się udało a operacja przeszła bardzo sprawnie...
    Problem w tym, że gdy obudziła się po narkozie, okazało się, że wybito lub
    wyłamano jej ząb!!! Górną lewą dwójkę... Dla wszystkich pytanych
    pielęgniarek i lekarzy problem nie istnieje... "Trzeba spytać
    anasteziologów...
    Pewnie coś się stało przy intubacji"... Szlak mnie trafił bo to raczej
    przykra
    sprawa dla kobiety nie mieć od tak sobie zęba z przodu!!!! Wstawienie
    implantu lub inna forma odbudowania tego zęba będzie nas kosztować
    pewnie minimum 500pln... Czy może mi ktoś poradzić jak się zachować
    w tej sytuacji? Robić awanturę u ordynatora szpitala? Czy pacjent jest
    ubezpieczony od tego typu wypadków? Bardzo będę wdzięczny za pomoc
    w rozwiązaniu tej sprawy.

    Tomek Rząd