    From: Paco <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wykup mieszkań - oszustwo czy nie?
    Date: Fri, 18 Apr 2008 05:31:56 -0700 (PDT)

    W uproszczeniu:
    Kilka lat temu właściciel mieszkania ogłosił że można wpłacić pewną
    sumę pieniędzy na poczet wykup mieszkania, który bedzie mozliwy w
    przyszłości. Każdy wpłacił po ok 10 tys zł.

    Od kilku dni istnieje możliwość wykupu mieszkania. Powinienem zapłacić
    5% wartosci mieszkania, czyli ok 12 tys zł. Odliczając wpłatę - 2 tys
    zł. Jednak własciciel określił że mozliwość wykupu mieszkania istnieje
    tylko po podpisaniu oswiadczenia, że zrzekam się tamtych 10 tysięcy.
    Tak więc mam płacić 12 tys, mimo że wcześniej zapłaciłem już 10 tys!
    Czy to postępowanie nie narusza prawa?

    Proszę o pomoc - Pilne!