  • 11. Data: 2007-05-19 21:17:18
    Temat: Re: Wyjazd dziecka lat 15 za granicę , na wycieczkę -pozwolenie.
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia 19 May 2007 22:25:10 +0200, Wytmnie @@po.pl w wiadomości
    <news:47ba.00000081.464f5d25@newsgate.onet.pl> napisał(a):

    > Rodzice wyrażają i podpisują zgodę na wyjazd.

    Więc po co jeszcze zgoda na przekroczenie granicy?

    > Dodatkowo napisali zgodę na przekroczenie granicy polsko-czeskej

    Ktoś wam zrobił wodę z mózgu. Moje dzieci nie raz przekraczały granicę
    polsko-czeską. Jedynym wymaganym zgodnie z przepisami dokumentem jest
    paszport albo DO.

    > A wycieczkę organizuje szkoła przy udziale biura turystycznego.

    Amotorzy. Bałbym się dziecka wysłać.

    > Jedna z matek pokazała taką zgodę na wyjazd dziecka do Dani na zawody sportowe.
    > Zgodę na przekroczenie granicy.
    > Zgoda była nawet notarialna bo ojciec dziecka jest na innym kontynencie a
    > chodziło o jego podpis.

    Chodziło na pewno o zgodę na wyrobienie paszportu.

    --
    Sz.