  • Data: 2004-10-21 14:40:30
    Temat: Wydanie orzeczenia
    Od: "Wit_S" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Wszystkich.
    Mam następującą sprawę .
    W dn.07.09.2004 odbyła się w Sądzie Pracy i Ubezpieczeń Społecznych moja
    sprawa przeciwko ZUS.
    Ponieważ nie byłem na niej obecny zwróciłem się do Sądu o wydanie mi
    orzeczenia w w/w sprawie.
    Data nadania pisma 14.09.2004r. (pieczątka UP.)
    W dniu dzisiejszym (21.10.2004r. ) otrzymałem pismo z w/w Sądu, w którym to
    zostałem powiadomiony , że sąd postanawia :
    " odrzucić wniosek ubezpieczonego o wydanie orzeczenia w sprawie albowiem
    na posiedzeniu w dniu 7.09.2004r. , nie zapadło orzeczenie - art. 328 kpc."
    I tu rodzą się wątpliwości:
    1. czy odmowa jest wynikiem np. przesunięcia terminu posiedzenia (sprawa w
    toku), czy przekroczenia terminu wniosku (art. 328 kpc).
    2. Co dalej . Gdzie można zapoznać się z wydanym orzeczeniem (o ile 328
    kpc.)
    3. Co z ewentualnym odwołaniem od orzeczenia ( wyroku) Sądu w wypadku
    niekorzystnej dla mnie decyzji.

    proszę o pomoc

    Wit_S.