  • 1. Data: 2006-12-28 20:13:06
    Temat: Wycofanie oskarżenia(?) z prokuratury-możliwe?
    Od: MAWSKI <t...@t...pl>

    W stosunku do mojego sąsiada na posesji toczy się postępowanie w
    prokuraturze z mojego powództwa (na razie dostałem papierek, że po
    przeprowadzeniu dochodzenia sprawa została przekazana do prokuratury).
    Sprawa dot. gróźb karalnych. Problem polega na tym, że zgłoszenia
    dokonałem już dawno, kilka miesięcy temu (wiosną chyba) a teraz mam
    zamiar wyjechać do UK. Emigruje też inny świadek. Czy wobec tego mogę tę
    sprawę wycofać? Jak to zrobić, na co się powołać? Wydaje mi się, że
    chyba nic nie ruszą do mojego wyjazdu a nie chciałbym ryzykować, że
    wyjazd wypadnie mi w połowie rozpraw.
    Z góry dziękuję

  • 2. Data: 2006-12-28 22:55:56
    Temat: Re: Wycofanie oskarżenia(?) z prokuratury-możliwe?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MAWSKI" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    W wypadku gróźb karanych możesz wycofać wniosek o ściganie. Z tym, że zapoznaj
    się z materiałami. Bo a nuż sąsiad poddał się dobrowolnie karze i nie będzie
    żadnej rozprawy.