  • 1. Data: 2005-12-30 23:31:01
    Temat: Wybory samorządowe
    Od: "Yusek" <y...@w...pl>

    Chciałbym wraz z kilkoma znajomymi wystartować w wyborach samorządowych do
    rady miasta (miasto 18,5 tys mieszkańców, gmina około 24 tys). Chcielibyśmy
    zarejestrować własną listę wyborczą. Jakie kroki powinniśmy podjąć, aby
    założyć komitet wyborczy i wystartować w wyborach? Niestety nie znalazłem
    żadnych przepisów na ten temat. Dziękuję i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-12-31 10:45:40
    Temat: Re: Wybory samorządowe
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Yusek" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podjąć, aby założyć komitet wyborczy i wystartować w wyborach? Niestety
    > nie znalazłem żadnych przepisów na ten temat. Dziękuję i pozdrawiam.

    www.sejm.gov.pl
    tam jest ustawa na ten temat

  • 3. Data: 2005-12-31 18:16:30
    Od: "Yusek" <y...@w...pl>