  • 21. Data: 2010-11-22 06:09:51
    Temat: Re: Wybory - ktos glosowal za mnie.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Szeremietiewa uniewinnili, kiedyĹ? Komorowski obiecywaĹ?, Ĺźe jeĹ?li
    > tak bÄ?dzie, wycofa siÄ? z polityki. Ciekawe, czy Komorowski jest
    > czĹ?owiekiem honorowym.

    Polityk i człowiek honorowy to dwie sprzeczności. Nie bądź naiwny.

    --
    @2010 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.

  • 22. Data: 2010-11-22 06:12:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SDD pisze:

    > Aczkolwiek fakt, ze padlo na goscia, ktory kilkanascie ostatnich wyborow
    > opuscil daje do myslenia...

    Etam.
    Jak chce się sfałszować wybory to się to robi po zamknięciu lokalów ;)
    Nie ważne jak się głosuje, ważne kto głosy liczy ;)

  • 23. Data: 2010-11-22 06:15:22
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/22/2010 12:12 AM, Johnson wrote:

    > Etam.
    > Jak chce się sfałszować wybory to się to robi po zamknięciu lokalów ;)
    > Nie ważne jak się głosuje, ważne kto głosy liczy ;)

    niewazne kto głosy liczy,
    ważne jaką urnę otwierają.

  • 24. Data: 2010-11-22 09:01:38
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    > Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    sowal-niezgodnie-z-

    > W wypadku Pawlaka był to błąd czysto formalny, bowiem chyba nikt nie ma co
    > do jego tożsamości wątpliwości. Oczywiście teoretycznie powinni go
    > wylegitymować. Chyba, ze się okaże, że on tam wcześniej wszedł do lokalu,
    > pobrał normalnie te karty a potem na potrzeby dziennikarzy odwalono
    > szopkę, bo znam takie przypadki.

    A Pawlak nie ma sobowtorow?
    :-)

  • 25. Data: 2010-11-22 11:05:56
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl>

    > A Pawlak nie ma sobowtorow?
    > :-)

    ROTFL

  • 26. Data: 2010-11-22 13:31:33
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    > Szeremietiewa uniewinnili, kiedyś Komorowski obiecywał, że jeśli tak
    > będzie, wycofa się z polityki. Ciekawe, czy Komorowski jest człowiekiem
    > honorowym. Ma teraz okazję udowodnić czy spełnia swoje obietnice, czy jest
    > po prostu ... ech, szkoda słów.
    >
    > --
    > Liwiusz

    Kiedys Korwin mowil ze w jakichs wyborach ludzie glosowali na niego lub na
    UPR i goscie zrobili zdjecie swych kart komrka- przychodza rano zobaczyc
    liste wynikow i sie okazalo ze nikt nie glosowal na UPR lub niego (nie
    pamietam dokladnie o ktore wybory chodzilo).

    Przemek

  • 27. Data: 2010-11-22 13:39:35
    Od: MW <w...@g...pl>

    W dniu 2010-11-22 14:31, Przemek pisze:

> [...]
    > liste wynikow i sie okazalo ze nikt nie glosowal na UPR lub niego (nie
    > pamietam dokladnie o ktore wybory chodzilo).

    Kojarzę to,
    Podopisywano krzyżyki tworząc głos nieważny.

    p,M

  • 28. Data: 2010-11-22 13:42:07
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-11-22 14:39, MW pisze:

    > Kojarzę to,
    > Podopisywano krzyżyki tworząc głos nieważny.

    Tak? Ale to mówił Korwin Mikke - polityk. A wszyscy politycy kłamią. :)

    --
    spp

  • 29. Data: 2010-11-22 13:43:44
    Od: MW <w...@g...pl>

    Ktoś mądry powiedział.
    Jakby wybory miały cos zmienić to politycy już dawno by je zlikwidowali.

    p,M

  • 30. Data: 2010-11-22 14:11:36
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 22-11-2010 14:43, MW pisze:
    > Ktoś mądry powiedział.
    > Jakby wybory miały cos zmienić to politycy już dawno by je zlikwidowali.

    W kwestii formalne:

    Jeżeli nie wiesz kto to powiedział, to skąd wiesz, że była to osoba mądra?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813