eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWspółwłaściciel zmarł, jak uzyskać teraz zgodę współwłaścicieli. › Współwłaściciel nieruchomości zmarł, jak ustalić jego spadkobierców ?
  • Data: 2005-04-12 06:53:32
    Temat: Współwłaściciel nieruchomości zmarł, jak ustalić jego spadkobierców ?
    Od: Mateusz Korniak <i...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawcio wrote:

    > Użytkownik "Mateusz Korniak" <i...@k...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Remont tego dachu wg mojej skromnej opinii nie był czynnością
    > przekraczającą zarząd zwykły, więc jeśli we macie 3/5 udziałów to nie
    > potrzebowaliście zgody tego pana.Możecie wymagać zwrotu 2/5 poniesionych
    > wydatków na podstawie art 207 KCod spadkobiercy tego umarłego.
    > Pytanie jak go ustalić?Nie podejmuje sie odpowiedzi na to pytanie-tu
    > musiałby się ktoś bardziej doświadczony ode mnie wypowiedzieć.
    > Tak sobie tylko myślę że warto by było zadzwonić do rodziny tego umarłego
    > i zapytać kto jest jego spadkobiercą.

    Ten Pan jest siostrzeńcem (jednym z bodajrze trzech) poprzedniego
    (nieżyjącego) współwłaściciela.
    Ale to i tak niewiele daje bo żeby złożyć wniosek o ustalenie spadkobierców
    musze podać ich dane formalnie (tak przynajmniej zrozumiałęm Panią w
    sądzie), a USC poda mi tylko odpis aktu zgonu poprzedniego
    współwłaściciela.

    --
    www.kupujemy.pl
    - pół miliona aktualnych ofert z wszystkich sklepów internetowych w Polsce.