eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWspółwłaściciel zmarł, jak uzyskać teraz zgodę współwłaścicieli. › Re: Współwłaściciel nieruchomości zmarł, jak ustalić jego spadkobierców ?
  • Data: 2005-04-16 11:03:59
    Temat: Re: Współwłaściciel nieruchomości zmarł, jak ustalić jego spadkobierców ?
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:d3fr6c$pv0$1@beauty.ant.gliwice.pl,
    Mateusz Korniak <i...@k...pl> napisał/a:
    [ciach]

    Witam kuzynie ;-)

    > żeby złożyć wniosek o ustalenie
    > spadkobierców musze podać ich dane formalnie (tak przynajmniej
    > zrozumiałęm Panią w sądzie), a USC poda mi tylko odpis aktu zgonu
    > poprzedniego współwłaściciela.

    Nie jestem pewna, czy musisz podać te dane - jeśli ich nie znasz. Co w takim
    razie miałyby oznaczać ogłoszenia, które czasem widuję w ogólnopolskich
    gazetach - Sąd jakiśtam wzywa spadkobierców kogośtam do ujawnienia prawa do
    spadku w terminie do dnia XX. Po terminie XX klapa. Może to jakieś
    rozwiązanie?

    Poza tym, mając odpis aktu zgonu może udzielą Ci informacji np0. w wydziale
    ewidencji ludności własciwego miasta o tym, czy facet miał jakieś dzieci,
    żonę, rodzeństwo itp.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Twarze w pamięci utrwalam sobie, ale dla pańskiej - wyjątek zrobię.
    /Groucho Marx/