  • 1. Data: 2007-02-22 18:43:59
    Temat: Wspólnota mieszkaniowa, wycinka drzew
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Nie jestem pewien, ale coś mi się kołacze po głowie, ze do wycinki drzew
    powyżej 15 lat trzeba mieć zgodę (czyją?). Czy ten przepis dotyczy
    absolutnie wszystkich drzew, w szczególności rosnących na terenie owej
    wspólnoty mieszkaniowej? Jakie mogą być kary za wycinkę bez zezwolenia?

    --
    Big Jack
    //////

  • 2. Data: 2007-02-22 18:51:12
    Temat: Re: Wspólnota mieszkaniowa, wycinka drzew
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 22 Feb 2007 19:43:59 +0100, Big Jack napisał(a):

> [...]
    > absolutnie wszystkich drzew, w szczególności rosnących na terenie owej
    > wspólnoty mieszkaniowej? Jakie mogą być kary za wycinkę bez zezwolenia?

    http://www.gazetaprawna.pl/index.php?action=showNews
    &dok=1781.87.114.1.2.2.0.1.htm

    --
    best regards,