  • Data: 2020-04-25 21:22:48
    Temat: Wspólna działka
    Od: c...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Proszę o poradę prawną: odziedziczyłem wraz z bratem po zmarłych rodzicach 1 ha
    ziemi, jest to sad, rozumiany jako grunt rolny. Nie mamy fizycznego podziału tej
    działki
    Brat przebywa na stałe za granicą i nigdy nie wróci do Polski. Moje pytanie brzmi:
    1. Czy może sprzedać swoją część bez mojej zgody i bez wcześniejszego podziału, a
    jeśli będzie konieczny podział to czy muszę się zgodzić na podział
    2. Czy może zza granicy upoważnić kogoś do korzystania z tej działki bez jego
    obecności?