-
1. Data: 2005-05-05 10:35:57
Temat: Wręczenie przez sprzedawcę nieaktualnej gwarancji
Od: mike<m...@i...pl>
Gwarant (SONY) uchyla sie od odpowiedzialności podnosząc, że sprzedawca
wręczył kupującemu "nieaktualną" gwarancję. Czy takie stanowisko jest
uzasadnione? Przecież kupujący nie mógł wiedzieć podczas zakupu, że otrzymuje
nieaktualną gwarancję! Czy nie powinno być tak, że gwarant odpowiada na
podstawie warunków określonych w karcie gwarancyjnej (oryginalnej, podpisanej i
opieczętowanej), a zwrotu ewentualnych kosztów poniesionych w związku z
realizacją postanowień takiej karty może dochodzić od sprzedawcy, który wbrew
zaleceniom gwaranta nie wycofał nieaktualnych kart gwarancyjnych z obiegu?
--
Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
-> http://usenet.pomocprawna.info