  • 1. Data: 2007-08-20 20:37:54
    Temat: Wplacilem kase - brak towaru
    Od: "Paweł" <l...@i...pl>

    zakupilem przedmiot, niestety poza allegro. Kase wplacilem, towaru nie
    otrzymalem. Wiem ze sam jestem sobie winny ale czy jest jakas mozliwosc
    odzyskania kasy? policja itp? Dowodow jest niewiele, jedynie kilka maili

  • 2. Data: 2007-08-20 20:41:43
    Temat: Re: Wplacilem kase - brak towaru
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    zalezy ile, jak masz adres i to jakis mlody kolo,
    to powiem ci z doswiadczenia dzwon do domu gadaj z rodzicami
    jesli nie ma a masz do niego daleko to lipka
    jesli duzo kasy jedz i skop mu dupe

  • 3. Data: 2007-08-20 21:53:59
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    Paweł pisze:
    > zakupilem przedmiot, niestety poza allegro. Kase wplacilem, towaru nie
    > otrzymalem. Wiem ze sam jestem sobie winny ale czy jest jakas mozliwosc
    > odzyskania kasy? policja itp? Dowodow jest niewiele, jedynie kilka maili

    wplacales przez bank? jezeli tak, to co wpisales w tytule przelewu?

    to sa przeciez dowody :)